28 gü

Evlenince iki soyisim kullanmak mı daha mantıklı yoksa sadece eşinin soyismini almak mı?

Evlenince iki soyisim kullanmak mı daha mantıklı yoksa sadece eşinin soyismini almak mı?
Cevapla