28 gü

Görücü usulü tanışmada kızın ailesi bana güldüler çok gücüme gitti haksız mıyım?

Selamlar 45 yaşında ve eyt emeklisiyim, görücü usulü evlilik amacı ile tanıdıkların bulduğu kızla tanışmak için ailesinin evine gittik, kızla ilk defa evlerinde görüşüp tanışacaktık. Çaylar geldikten sonra kızın babası oğlumuz ne iş yapıyor deyince abim, kardeşim emekli şu an çalışmıyor dedi ve kızın, kız kardeşleri, annesi başta olmak üzere evdeki tüm herkes kahkaha atarak bana güldüler. Bu olay benim çok ağırıma gitti sizin başınıza da hiç böyle bir şey geldi mi?

Görücü usulü tanışmada kızın ailesi bana güldüler çok gücüme gitti haksız mıyım?
Cevapla