27 gü

Bayram sebebiyle aile evine geldim ama pişman oldum biraz da üzgünüm böyle olanlar var mı?

Bayramdan dolayı gurbetten aile evine geldim. Babam elinde telefon 7/24 bir şeyler açıyor sesli sesli onu dinliyor. Annem hasta zaten yatıp telefon, TV filan haklı olarak ayağa kalkamıyor. Kardeşlerim sürekli odalarında. Burada tek başıma vakit geçirmeye çalışıyorum. Gelmemin hiçbir önemi yok gibi. Akşam neyse oturduk büyük kardeşim ablam gitmeden gezsek dedi, küçük kardeşim de ben başka insanlarla da vakit geçirmek istiyorum kuzenlerimizi de çağıralım vs dedi hemen neyse iyi dedim konuşuyoruz filan ama ben kardeşlerimi annemi babamı özlemişim neyse konuşmalar büyüdü babam yorum yapıyor ben de sus diye sinirlendim babama o kadar gün boyu sohbet yok bir şey yok kaos anında konuşacak illa her zamanki huyu sinirlendim ağladım odama kapandım pişman oldum gerçekten

Güncellemeler
27 gü
Akşamdan önce dedi ki bir şeyler alayım ben marketten beraber oturalım filan ona da kimsenin isteği talebi yok
Güncellemeler
27 gü
*dedim ki olacak
Bayram sebebiyle aile evine geldim ama pişman oldum biraz da üzgünüm böyle olanlar var mı?
Cevapla