29 gü

Evlilik bana hic cazip gelmiyor nedir bu evliligin cazip olan tarafı?

Ben 32 yaşındayım 12 senedir çalışan biriyim mesleğim var kazancım da fena değil bu yaşta kendi evimi arabamı aldım. Teknoloji sağ olsun internetten baka baka biraz da yapa yapa her yemeği yapmasını öğrendim çamaşır ütü de öğrendim tüm bunları belli bir güne bölünce disiplin de oturuyor. Yani bir kadının beni çekip çevirmesine önüme bir tas çorba koymasına ihtiyaç duymuyorum. Bunları ben kendim yapıyorum haricinde kendi evinde tek başına özgür olmak muazzam bir duygu kadın olsa kısıtlayacak eleştirecek tartışma çıkaracak ama ben işten gelince yemeğimi yedikten sonra oyun bilgisayarımın başına geçtiğimde yaşadığım stretsiz sıkıntısız gün sonu yorgunluğu bence paha biçilemez ya da arkadaşların eve geldiği günde yeyip içip eğlendiğimiz vakitlerde bilmiyorum belki bazı arkadaşlar ayrı eve çıkamıyordur anne baba yanında yaşamaktansa evleneyim daha özgür olayım diyordur onlar da haklı kendileri açısından

Evlilik bana hic cazip gelmiyor nedir bu evliligin cazip olan tarafı?
Cevapla