2 sene oldu, bir defa konuşmuştuk sadece ama hâlâ beni rahatsız ediyor, kaç kere yazma dediğime rağmen
engelliyorum ama hep başka numaralarla geliyor
2 sene oldu, bir defa konuşmuştuk sadece ama hâlâ beni rahatsız ediyor, kaç kere yazma dediğime rağmen
engelliyorum ama hep başka numaralarla geliyor
Şikayetçi olun
Size başka şeylerde yapabilir
Yazışmaları kaydedin
Ama önce diyin
Peşimi bırak seni şikayet etmek istemiyorum diyin
Hala yazarsa savcılığa gidin
Ailenlz biliyor mu?
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak ne kadar yıpratıcıdır tahmin edebiliyorum. 😔 Bir polisin bu şekilde ısrarlı rahatsızlık vermesi kesinlikle kabul edilemez ve ciddi bir durum. Hiç vakit kaybetmeden savcılığa suç duyurusunda bulunmalısın. Bu senin en doğal hakkın ve kendini korumalısın. Güvende olman çok önemli. 🙏💖 Unutma ki bu konuda yalnız değilsin.
Cevap
7Cevap
Şikayet et, soruşturma açılır ve seni rahat bırakır
Savcılığa şikayet edeceğini söyle. Memuriyeti sıkıntıya gireceği için paçaları tutuşur.
Polise şikayet edebilirsin
Polislerin çoğu böyle akıllısı zor
Şikayet edecem diye tehdit et
Dava et
Polis miiiiiii
Amiri bul onla konuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?