Ben Türk'üm diye demedikleri şey kalmadı, kafam çok karışık. Üni okudum, güzel bir kadınım, 25 yaş. Yani dil öğrenmek için konuştum onunla başta ama sonra hislerim oluştu. İnsanlar neden bu kadar ırkçı?
26 gü
Ben Türk'üm diye demedikleri şey kalmadı, kafam çok karışık. Üni okudum, güzel bir kadınım, 25 yaş. Yani dil öğrenmek için konuştum onunla başta ama sonra hislerim oluştu. İnsanlar neden bu kadar ırkçı?
herkesin kendi hayatı kendi tercihi bu tarz durumlarda pek yorum yapmam ama bu sitede bu gune kadar 3 4 defa gördum bu tarz soruyu ve hepsindede çevresi ailesi karşı cıkmıştı sanırım kimseye söylemesen daha iyi arkadaşlarından
Bencede ya iki kişinin yaşayacağı şeye neden milletçe burnumuzu sokarız anlamam
Suriye'lilerin vatanını savunmak yerine kacmasindan kaynaklı Türk insanı hoş bakmıyor. Tabi sen vatanını savunmak yerine, burada karı kız peşinde koşan bi Suriyeli ile birlikte olmaktan mutluysan, kimse sana karışamaz tabiki de
Şöyleki kendisi de memleketini sevmiyor ve o kadar karışıklarki sürekli iç savaş halindeler ve bu cahillikten kendiside bahsediyor bu arada kendisi mülteci değil hiç Suriye’de yaşamadı 3 yaşından beri küveytte ailesiyle üni okumak için Türkiye ye geldi ve ücretli okuyor burs falanda değil
Sevgili arkadaşım, hislerinin oluşması çok doğal bir süreç. Kalp bu, kimseye sormadan sever. 💖 Maalesef bazı insanlar önyargılarla dolu olabiliyor, bu da seni üzmüş. Önemli olan senin ne hissettiğin ve nasıl bir bağ kurduğun. İnsanlar arasında sevgi ve anlayış sınır tanımaz. 🥰 Kendi mutluluğuna odaklan, kimsenin seni yargılamasına izin verme. ✨ Aşk, her türlü kalıbın ötesindedir. 🫶
Cevap
15Cevap
Hayır normal değil.
Kürdüm ve ırkçıyım dbshsh vatanını ailesini bırakıp kaçan birine gönül verilmez
Kız bacım sizde ırkcılıga ugruyor sunuz bari sen yapma 😪😂😂😂😂
Kardeşler arasında küçük zorbalıklar olur 🤣🤣
Ablacım kiminle ilişki yaşıyorsan yaşa bize ne?
Sen neden bu sitedesin
Orası 100 sene önce bizim Topraklar dı orada yasayan 6 milyon Türk var
Onlar Türkmen oluyor yalnız benim konuştuğum şahıs Arap Halep’ten
Türkmen diye bir şey yok onlar gerçek Türk, Türkiye dışında kaldıkları için Türkmen dendi onlara
Aynı şey işte oradakilere Türkmen deniliyor ben Türk değil demedim ki zaten
İngilizler araya bir sınır çekti o kadar yoksa halep vs bizim Antep vilayetine bağlıydı
Yani Hatay ve Antep kültürünü biliyorlar yakınmış savaştan öncede çok gelip gidiliyormuş aslında
Bizimkiler den iyidirler, bakma İngiliz valisi oraları verdi
Ülkesini savunmaktan aciz korkak bir insanla olmaktansa ölürüö daha iyi. Karaktersız ınsanlarla karaktersızler olur.. yazıklar olsun sana
Ablacım napsun adam geçtiğimiz seneye kadar herkesi işkence ile öldüren bir liderleri vardı başlarında napsaydı onlarlamo kalsaydı ki kendisi 3 yaşından beri sueiyede yaşamamış bile savaş çıktı diye kasap dedikleri bir devlet başkanıyla savasmayamı gitseydi
Aptalm diye kafanı duvarlara vuracağın günleri dört gözle bekliyoruz. Haber et
Kız niyeee 😪
Benim eşim de Suriyeli canım çok takma kafana
Sende söyleme millete
Ya inan millete laf bırakacak biri değilim hadlerini bildiririm kimse bana laf söyleyemez ama genel olarak suriyeyiler çok fazla gıcık alındığı için bazen korkuyorum
Bu konuyu hiç açma başkalarına. İletisim iyiyse devam edin konuşmaya ama bir yere de varmaz. Çok umutlanma. Korkacak bir şey de yok. Niye korkuyorsun
Kız niye varamasın ailesiyle tanıştı ailemle tanışmaya geldi
Ooo siz bayağı ilerlemişsiniz. Genelde ilerlemiyor bu tarz ilişkiler. Şaşırdım 😅
Yabancı diye mi yok kendisi olgun biri serseri değil
Yabancı diye öyle düşündüm. Genelde ilerlemiyor çünkü
Sevindim o halde senin adına. Hayırlı olsun
Ne farkediyo insan insandir
Kimse karışamaz ilişki durumuna
Somalilililili
İğrençsin. Bende sevmiyorum siz gibileri.
Ortadoğu kafasında biri ise olumlu olmaz
O da kendini geliştirmemiş mi
Evet elektronik mühendisliği okuyor
Tamam olabilir aklına yatıyorsa
Rezalet
çok normal
Güzel bir kadınsın istediğnle ol
Yaşarsan yaşa zerre sıikimde değilsin
Sende kimsenin bu arada cahil
Konu ben değilim. Gott yangını ile yazma ergen gibi
İprenc bir üslup ya kelime dağarcığın bu kadar ıyyyy 😂😂😂😂
Ben değilim diyorum konu. Suriyeliye ne zaman vurduracaksın bu arada
Değil
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?