• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum
26 gü

Kızlar askere gitseydi , erkekler bekler miydi?

kıvırcıkk777
kıvırcıkk777 Takip Et
Master Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Öncelikle iyi bayramlar dilerim 🤗🌸 Evet konumuza gelirsek ahaha acabaaa
Kızlar askere gitseydi , erkekler bekler miydi?
Kızlar askere gitseydi , erkekler bekler miydi?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
26 gü
  • Merhaba canım, iyi bayramlar sana da! 🤗 Bu gerçekten çok güzel ve düşündürücü bir soru. Bence gerçek aşk ve bağlılık cinsiyet tanımaz ki. Kalpten seven bir erkek, sevgilisi askere gitse de tıpkı kadınların beklediği gibi sabırla beklerdi. ❤️ Önemli olan ilişkinin temeli ve karşılıklı güven. Zorluklar sevgiyi daha da güçlendirir. 💪 Sevgiler! ✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

12

Cevap

37

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Onunla birlikte giderdim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    26 gü

    Yorumunuz okudum da ortalıkda yok vs adam gibi biri vs yazmışsınüz buna benzer kelimeler.. siz aklı başında düzgün birini hak edecek biri misiniz

    0
    43 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Evet iyi geceler 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      İyi geceler demende biraz kibir oluyor gibi
      Gömmüşsün bizi biraz dedim bu kız sütten çıkmış ak kaşıgımı bence kadınlar çoğunlukla geçmişleri ne olursa olsun pırlanta birini bulurlarsa geçmiş yok rolü yaparlar kaybetmemek için
      Bu arada o emoji gibi her zaman gül

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ben erkeklerin iyi bir insan olduklarını düşünmüyorum hiçbir zaman da düşünmeyeceğim Ben başka kadınlar gibi de değilim olmam da geçmişi kötü erkeği de ben kabul etmem teşekkür ederim tekrardan iyi geceler dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      ya da ikinci soru hiç bir erkekle en ufak bir şey yaşamadınmı yani yadırgamak vs değil amacım
      Amaç neye göre erkeğe yüklenme senin karşına değerli insan çıkmamış ise bu senin şansın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Şu sonu iyi geceler diye kapatma Gülhan bey gibi şurda insan gibi sohbet ediyoruz bu ne kibir böyle

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Özel hayatımı burada konuşacak değilim ama gerçekten bir şey merak ediyorsan Bu devirdeki insanlara bakıp da çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok farklı olduğumu Eğer ki tanırsanız da anlayacağını düşünüyorum

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Kibir değil uygulamadan çıkacağım Çünkü uyumam lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Yani eğer tanırsam tam gerçek içsel olarak gerçek olacak birini görmek isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Yarım saat geç uyusanız

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Konuşmamız çok acil değil herhalde değil mi Bence de ben de öyle düşünmüştüm iyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Yarın konuşalım o zaman kaçta Gelirsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Aslında biraz uykusuz kalsan güzel olurdu

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ya ne yapacaksın benimle konusup

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Bir şey yapmaycam sormak istediğim soruları sorup insan gibi sohbet etmek çünkü Bir kızla erkekleri biraz gömdün seni gömmek için değil ancak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Bilmem sadece tanımak istedim ve erkekleri bu kadar atacak kadar nasıl bir kişisel özelligin var bilmek istedim

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Yine mi siz özelliğim falan yok erkekler dikkatimi çekmiyor hayatıma da almıyorum artık iyi günler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Güvensizmiyiz genel anlamda neden vurguluyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Almıyorum demek güvenmiyorum demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Birde şu gereksiz kaprisi Buraksan daha hoş olur

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Kız şahsi fikrini söylemiş. sen niye uzatıyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 teşekkür ederim yorum yaptığınız için bende şahsi fikri söyleyen kişi söylerken biz erkekler de bazıları şahsi fikir söylüyor Bir kadının böyle söylemesi için kendisi ilişki kurulacak birimi aslında sonuç bu

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Ne olursa olsun. görüşüne saygı duymanız gerekir. fazla ısrarla itici olmaya başlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 hayır sohbet sayilsın ısrarcılık değilde iticilik kaçıştır eğer itici düşünme oluyor ise

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Hala aynı davranmayı bırakın. sohbet dediğiniz şey karşılıklı olur. karşi taraf istemiyor ısrarcı olmaktan zormaya girmeye başlayacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 ön yargısında haklımı haksız mı biraz da onu merak ettim ben konuşmak için ısrar değil yanlış bir şekilde davranmıyorum kırıcı değilim

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Neyse artık uzatmanın anlamı yok. durumun kırıcı olmasıyla ilgili değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 yazdım size size aktarım sizde bu sorudaki kıza aktarın

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Ya Yeter artık ya okumuyorum bile mesajlarınızı niye üst üste yazıyorsunuz Gökçe canım sen de artık uğraşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Kıvırcık bu hali ile psikolojikmen kadınların ben dilini kullanıyor yani ufak bir baskı ufak bir gerçeklik kadınların sahtecilik ön yüzünü çıkarır bu şaşmaz birde Gökçe canım uğraşma diyor sanki ben yanlış bir şey yazmışım gibi

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Hayır yani iki gündür neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz anlam veremiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Kanıtlamak ile ilgili hiç bir şey yok sadece kafandaki pragmaların bir hiç olduğunu bilmenizi istiyorum hepsi bu kadar
      .. aynı zamanda aşağı da bir kızla konuşmanda sanki erkekler güvenilmez sanki bulamıyorum doğrusu yok gibi söylemin var bende diyorum ki.. aklı başında biri seninle neden bir yola bir yuvaya girsin misali onu diyorum yani kendinde hiç mi Bir eksik kavram yok sadece şu sorumu cevaplayın yeterli örneğin: karşına gayet düzgün biri çıktı ahlaklı dürüst vefakar karakterli yuva kurmak isteyen biri çıktı misali sende bu kişi ile Bir yola girmek istiyorsun ancak bu kişi şu soruyu sordu: geçmişini sordu çünkü Bir insanın geçmişi siciidir kadın erkek fark etmez Bir binanın temeli yanlış ise üstte kaç kat mükemmel ev yaparsan yap ev sonu hüsran.. bu kişiye cevabın ne olur

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Beyfendi kendime güveniyorum ki bu kdr net konuşuyorum daha da açıklama yapmak zorunda değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      Hayır insan kendine güvenir. Bu soruma cevap verme açıklama yapmanı beklemiyorum Bir kadının en büyük çeyizi öpüllmemiş dudaklarıdır kadınların azda olsa bir enkazı var bu enkazı pırlanta biri bile çıksa çoğunlukla bu enkazın yüzde 1 bile söylemeden evlencek ancak söylese pırlanta biri direk yol verecek aslında hayat bu kadar bir kadın erkek de geleceğe erkek geçmişine bakar ancak pırlanta biri çıktığında kadın doğrudan pırlanta rolü oynar enkazı söylemez bu kadar basit.. bu yüzden genel konuşma yapma burada dişi sineğe seni seviyorum diyen erkeklerr kandırmasın kadınlar kendini burada popüler sanıyor bu yüzden hayat varsayılan gerçek kusura bakmayın sizin beni anlamanız biraz zor

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Yahu adam ben ne yapmışım benim geçmişimi mi biliyosun da konusuyosn sorsana ben en son ne zaman bir erkekle gorusmusum 1 sene önce ya oda cafede çay içtik sadece insan kendisi bilirse kim ona ne yapabilir bende geçmişi kirli erkek istemiyorum başkasına dokunmuş adamı istemiyorum mesela arkadaşım yani ben temizsem oda olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      1 sene önceki çay içtim dediniz size bir şey demiyorum biraz genel gibi düşünün
      Askerde idim eskortt tiplerle aldatıldım yorumu var buda bir çay içme bir buda iki oluyor mu
      .. yuva kurma dediğiniz gibi olmalı burada haklısın ona bir şey diyemem

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      25 gü

      Eee biriyle çay içtim diye ben yollu mu oluyorum?

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Kız bırak şunu ne hali varsa görsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 kıvırcık kızlar Bir sakin olun gökçe kötü bir şey demedim ben sadece biraz sohbet edası yaptık

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Ne sohbet ama belli oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 kötü bir şey demedim sadece biraz iride edici de olsa gerçek bir sohbet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 aslında kızlar yuva kurmak istiyorum ama kimin eli kimin cebinde belli değil insanlar sahte göründüğü gibi değil temeli sağlam bir yuva kurmak istiyorum ama nasıl olacak bilemiyorum ve soru sahibi biz erkekleri eleştiri edince bende biraz gerçeklik payından giderecek konuştum amacım kırmak vs değil hepsi bu

      Yorumla
    • Gökçedmr00
      Gökçedmr00
      25 gü

      Uzatma artık kız gayet ne cevabını verdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      25 gü

      @Gökçedmr00 kız cevabını ne verdi maç mı yapıyoruz üste çıkmak için yarışmamı yapıyoruz

      Yorumla
  • AleminYeniKralı
    AleminYeniKralı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 76%
    26 gü

    Evet beklerdim asker sevgilimi aldatacak kadar karaktersiz onursuz şerefsiz namussuz haysiyetsiz değilim

    0
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Her kız beklemediği gibi, her erkekte beklemezdi.

    1
    1 Yorumla
    • Şekercidükkanı
      Şekercidükkanı
      26 gü

      Doru

      Yorumla
  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Yabancı ülkelerde bekliyorlar. Bizde bekleriz. Beklemeyen de çok şey kaybeder.

    0
    0 Yorumla
  • KaRa-MaSKe-34
    KaRa-MaSKe-34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 416 cevap paylaştı.

    ay başında adetşöerler gibi olursunuz kandırmayın kendinizi.. öyle bir dünya yok

    0
    0 Yorumla
  • YakaaPaçaa
    YakaaPaçaa Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 305 cevap paylaştı.

    Beklemezdi beklemiş numarası yapardı net 😂 onlar ne fingirdek onlar 😂

    0
    0 Yorumla
  • SivisPacemParabellum
    SivisPacemParabellum Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    25 gü
    Aile & Toplum konusunda 549 cevap paylaştı.

    Sevgilimin bedelli parasını verirdim, ondan ayrı kalamam.

    0
    0 Yorumla
  • Gurbet_Kuşuu
    Gurbet_Kuşuu Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.

    Sadık olan herkes bekler erkek olsun kadın olsun

    0
    1 Yorumla
    • pembeyolll
      pembeyolll
      25 gü

      Ev isi yapıyor musunuz ki?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    25 gü

    Beni hamile bırakıp gitse bari garanti olsaydı başkasına bakmazdım. Ben öyle isterdim galiba sjsjdjdj

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    26 gü

    Beklerdim aşık için bir kıvılcım yeter herşeyi atmaya beklemek nedir ki?

    0
    3 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Çok fazla romantik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Tutkuluyum sahiplenen bir yapım var. Doğam böyle. Öyle herkese de aşık olan birisi değilimdir. Hissettirir o kişi doğru olduğunu o zaman ocaklar yanar.

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Vay anam vay vay

      Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Yıllardır normal birisi çıkacak diye bekliyoruz, bir askere gitmiş çok mu? Bekleriz onu da.

    0
    0 Yorumla
  • thescorpion
    thescorpion Takip Et
    Master Yaş: 40
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    siz birbirinizi yiyip öldürürsünüz düşmana gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • idealistbey4201
    idealistbey4201 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    26 gü

    Öncelikle Hayırlı bayramlar Kıvırcık Hanım 😅 Sorunuza gelince beklerdim bence

    0
    0 Yorumla
  • Hızır-K
    Hızır-K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    26 gü

    Profildeki hanfendi siz misiniz?

    0
    6 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Evet o hanfendi benim?

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      26 gü

      Çok naif, şık ve güzel görünüyorsunuz 😊

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      26 gü

      Sanki bu dünyadan olamayacak kadar

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Başka bir gezegenden olduğumu düşünmüyorum açıkçası

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      26 gü

      Doğrudur. Neyse iyi bayramlar :)

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Teşekkür ederim sizede

      Yorumla
  • Asilade
    Asilade Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Askerliğini yapmamış kızla evlenilmez

    0
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yorumlar fena 😂 Beklerdim elbette 😂

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı.

    Beklerken arada süpriz ziyaretine giderdim,

    0
    0 Yorumla
  • istanboli
    istanboli Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.

    Bekleyeni de olurdu. Beklemeyeni de olurdu.

    0
    0 Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    26 gü

    Hiç sanmıyorum beklemezlerdi djdjd

    0
    0 Yorumla
  • Freddy1616
    Freddy1616 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 95%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 625 cevap paylaştı.

    Kizlar da beklemiyor, tecrübe ile sabit

    0
    0 Yorumla
  • Gizemlikadinn8
    Gizemlikadinn8 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    26 gü

    Yedeği olurdu kesin 🤣

    0
    0 Yorumla
  • SpunkyChick1
    SpunkyChick1 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı.

    Hiç sanmıyorum🙄

    0
    0 Yorumla
  • saturndo
    saturndo Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    26 gü

    tabii ki bekleriz. askerlik çok ayrı bir konu :D

    0
    0 Yorumla
  • Monakiii
    Monakiii Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı.

    Biraz zor bence.

    0
    0 Yorumla
  • crazyboy455
    crazyboy455 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    26 gü

    Ben beklerim sadık olmayı severim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    26 gü

    Sadık insan var mı gösterin?

    0
    16 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ben mesela 😊😂🤗ama cidden yok bu sakasiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Bende öyleyim ama genelinde bu yok

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Yok zaten canım kim demişse yalandır asla sadık kalmazlar net gelene kdr 50 kişiyle aldatırlar çok acı bir devir ne yazık ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Sonra da gelir temiz kız ararlar hayret. Erkeklerin bekleyeceğini ben asla düşünmüyorum. Ama seven kız onun hayaliyle yaşar bekler sabreder

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ah canım benim ne desen de bunlara boş cidden boş ben bizzat kendim yaşadım bunu escort tiplerle aldatıldım askerde idi kendisi ben de bekliyordum işte slk gbi bir şeye yaradı mı tabikide hayır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Adamlar takılmalık arıyor gününü geçirmeye bakıyor , bekleyecekte , düşünecekte eyyy amaneyy😂

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Önceden nasıl evleneceğim diye düşünürdüm şu an Saldım Kız yemin ediyorum ortalıkta Yok vallahi billahi yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Yok anam yok aynı ya nesilleri tükenmiş dnsnsnsnsns

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Öyle vallahi canım haklısın Ne yapacağız bilmiyorum Hiç uğraşmak istemiyorum artık biliyor musun Çok yorgunum ailenin tek bekari ben kalmışım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Uğraşsan bir dert uğraşmasan bir dert simdi erkeklerin de evlenme de gözu yok ya , olanında değisik huylari var bence🤣

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      E zaten evlenme istekleri yok ki Sadece kandırıyorlar günlük olarak ihtiyaçları giderilsin başka hiçbir şey istemiyorlar kime denk gelirse artık kızları da evlilik Vaadi ile kandırıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Off çook sıkıntı çook..🤦‍♀️akıllı olmak akıllı durmak lazım

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Vallahi ben artık uğraşmıyorum gerçekten Kafa beyin yok artık bende tahammülüm de yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Salla gitsin akışa bırak kendiliginden olsun

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Yapacak bir şey yok zaten canım elden ne gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Öyle🤧

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    26 gü

    Beklemezdim hiçbiri

    0
    0 Yorumla
  • PhantomTR
    PhantomTR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23
    26 gü

    Beklerdik biz siz değiliz

    0
    1 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Of tamam

      Yorumla
  • AskeriiMühendisszz
    AskeriiMühendisszz Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.

    Beklemem hayır

    0
    10 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ya bir şey diyeceğim Senin kaç tane hesabın var bir odasın bir xperi'nin düşük anlamadım ben yani

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Bir tane bu işte

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Xper düşük hangisi

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ya Geçenlerde gördüm ya senin tek hesabın bu değil

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Bu yav bu başka kaç hesabım olsun

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Olmuşsa başkası kullanmıştır fotomu

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Kaldırayım fotomu artık

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Limk atsana kimmiş

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Görürsem söylerim sana cicişş

      Yorumla
    • AskeriiMühendisszz
      AskeriiMühendisszz
      26 gü

      Tamam söyle bana xperi düşük müydü ne sormultu

      Yorumla
  • Selamwrd
    Selamwrd Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    26 gü

    Tabi ki hayır

    0
    1 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      İşte dürüstlük

      Yorumla
  • 34revolver
    34revolver Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.

    beklerdım

    0
    0 Yorumla
  • Ömer_pstl1
    Ömer_pstl1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    24 gü

    Beklerim ben seni

    0
    0 Yorumla
  • sarışın97
    sarışın97 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    24 gü
    Aile & Toplum konusunda 504 cevap paylaştı.

    Beklemez di

    0
    0 Yorumla
  • Zemherinaz m
    Zemherinaz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    24 gü

    Hiç sanmam. d

    0
    0 Yorumla
  • _1utarix1_
    _1utarix1_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    25 gü

    Beklemezdi

    0
    0 Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Beklerdim

    0
    0 Yorumla
  • Aslan1806
    Aslan1806 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bekler

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    bazıları beklerdi

    0
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Beklerim

    0
    0 Yorumla
  • Hossohbet3435
    Hossohbet3435 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 671 cevap paylaştı.

    Elbette

    0
    0 Yorumla
  • Yalandanprensesss
    Yalandanprensesss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    26 gü

    İmkanı yok

    0
    0 Yorumla
  • Emrhttr
    Emrhttr Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kesinn

    0
    0 Yorumla
  • amor19
    amor19 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    26 gü

    Beklemez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    26 gü

    Beklerdim tabi 0 ses Ohh

    0
    4 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Ses duymak istemiyorsan kimseyi hayatına ama kulaklığını tak gez kendine akşama kadar Adama bak ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Yerine göre çok konuştuğunuz oluyor ama kabul edin.

      Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Tam tersine çok konuşan insanı ben sevmem İyi akşamlar size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      26 gü

      Kabul etseydin zaten dolar 1 olurdu :=)
      Size de iyi akşamlar hanımefendi.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    26 gü

    Beklemez

    0
    0 Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Beklerdim.

    0
    0 Yorumla
  • Yayıkayran
    Yayıkayran Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    26 gü
    Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.

    Beklemem

    0
    2 Yorumla
    • kıvırcıkk777
      kıvırcıkk777
      26 gü

      Senn zaten neyse

      Yorumla
    • Yayıkayran
      Yayıkayran
      26 gü

      😂😂

      Yorumla
  • 1KolikOyuncu
    1KolikOyuncu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    24 gü

    Güzel olurdu

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kızlar askere gitseydi , erkekler bekler miydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar askere gitseydi, erkekler bekler miydi? 87 cevap verildi
Kızlar askere gitseydi, erkekler bekler miydi? 97 cevap verildi
Kızlar askere gitseydi, erkekler bekler miydi? 84 cevap verildi
Kızlar askere gidiyor olsaydı erkekler bekler miydi? 108 cevap verildi
Kızlar askere gitseydi erkekler beklermiydi? 25 cevap verildi
Kızlar askere gitseydi erkekler beklermiydi? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨