Merhaba canım, iyi bayramlar sana da! 🤗 Bu gerçekten çok güzel ve düşündürücü bir soru. Bence gerçek aşk ve bağlılık cinsiyet tanımaz ki. Kalpten seven bir erkek, sevgilisi askere gitse de tıpkı kadınların beklediği gibi sabırla beklerdi. ❤️ Önemli olan ilişkinin temeli ve karşılıklı güven. Zorluklar sevgiyi daha da güçlendirir. 💪 Sevgiler! ✨
İyi geceler demende biraz kibir oluyor gibi Gömmüşsün bizi biraz dedim bu kız sütten çıkmış ak kaşıgımı bence kadınlar çoğunlukla geçmişleri ne olursa olsun pırlanta birini bulurlarsa geçmiş yok rolü yaparlar kaybetmemek için Bu arada o emoji gibi her zaman gül
Ben erkeklerin iyi bir insan olduklarını düşünmüyorum hiçbir zaman da düşünmeyeceğim Ben başka kadınlar gibi de değilim olmam da geçmişi kötü erkeği de ben kabul etmem teşekkür ederim tekrardan iyi geceler dilerim
ya da ikinci soru hiç bir erkekle en ufak bir şey yaşamadınmı yani yadırgamak vs değil amacım Amaç neye göre erkeğe yüklenme senin karşına değerli insan çıkmamış ise bu senin şansın
Özel hayatımı burada konuşacak değilim ama gerçekten bir şey merak ediyorsan Bu devirdeki insanlara bakıp da çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok farklı olduğumu Eğer ki tanırsanız da anlayacağını düşünüyorum
@Gökçedmr00 teşekkür ederim yorum yaptığınız için bende şahsi fikri söyleyen kişi söylerken biz erkekler de bazıları şahsi fikir söylüyor Bir kadının böyle söylemesi için kendisi ilişki kurulacak birimi aslında sonuç bu
Kıvırcık bu hali ile psikolojikmen kadınların ben dilini kullanıyor yani ufak bir baskı ufak bir gerçeklik kadınların sahtecilik ön yüzünü çıkarır bu şaşmaz birde Gökçe canım uğraşma diyor sanki ben yanlış bir şey yazmışım gibi
Kanıtlamak ile ilgili hiç bir şey yok sadece kafandaki pragmaların bir hiç olduğunu bilmenizi istiyorum hepsi bu kadar .. aynı zamanda aşağı da bir kızla konuşmanda sanki erkekler güvenilmez sanki bulamıyorum doğrusu yok gibi söylemin var bende diyorum ki.. aklı başında biri seninle neden bir yola bir yuvaya girsin misali onu diyorum yani kendinde hiç mi Bir eksik kavram yok sadece şu sorumu cevaplayın yeterli örneğin: karşına gayet düzgün biri çıktı ahlaklı dürüst vefakar karakterli yuva kurmak isteyen biri çıktı misali sende bu kişi ile Bir yola girmek istiyorsun ancak bu kişi şu soruyu sordu: geçmişini sordu çünkü Bir insanın geçmişi siciidir kadın erkek fark etmez Bir binanın temeli yanlış ise üstte kaç kat mükemmel ev yaparsan yap ev sonu hüsran.. bu kişiye cevabın ne olur
Hayır insan kendine güvenir. Bu soruma cevap verme açıklama yapmanı beklemiyorum Bir kadının en büyük çeyizi öpüllmemiş dudaklarıdır kadınların azda olsa bir enkazı var bu enkazı pırlanta biri bile çıksa çoğunlukla bu enkazın yüzde 1 bile söylemeden evlencek ancak söylese pırlanta biri direk yol verecek aslında hayat bu kadar bir kadın erkek de geleceğe erkek geçmişine bakar ancak pırlanta biri çıktığında kadın doğrudan pırlanta rolü oynar enkazı söylemez bu kadar basit.. bu yüzden genel konuşma yapma burada dişi sineğe seni seviyorum diyen erkeklerr kandırmasın kadınlar kendini burada popüler sanıyor bu yüzden hayat varsayılan gerçek kusura bakmayın sizin beni anlamanız biraz zor
Yahu adam ben ne yapmışım benim geçmişimi mi biliyosun da konusuyosn sorsana ben en son ne zaman bir erkekle gorusmusum 1 sene önce ya oda cafede çay içtik sadece insan kendisi bilirse kim ona ne yapabilir bende geçmişi kirli erkek istemiyorum başkasına dokunmuş adamı istemiyorum mesela arkadaşım yani ben temizsem oda olsun
1 sene önceki çay içtim dediniz size bir şey demiyorum biraz genel gibi düşünün Askerde idim eskortt tiplerle aldatıldım yorumu var buda bir çay içme bir buda iki oluyor mu .. yuva kurma dediğiniz gibi olmalı burada haklısın ona bir şey diyemem
@Gökçedmr00 aslında kızlar yuva kurmak istiyorum ama kimin eli kimin cebinde belli değil insanlar sahte göründüğü gibi değil temeli sağlam bir yuva kurmak istiyorum ama nasıl olacak bilemiyorum ve soru sahibi biz erkekleri eleştiri edince bende biraz gerçeklik payından giderecek konuştum amacım kırmak vs değil hepsi bu
Tutkuluyum sahiplenen bir yapım var. Doğam böyle. Öyle herkese de aşık olan birisi değilimdir. Hissettirir o kişi doğru olduğunu o zaman ocaklar yanar.
Ah canım benim ne desen de bunlara boş cidden boş ben bizzat kendim yaşadım bunu escort tiplerle aldatıldım askerde idi kendisi ben de bekliyordum işte slk gbi bir şeye yaradı mı tabikide hayır
E zaten evlenme istekleri yok ki Sadece kandırıyorlar günlük olarak ihtiyaçları giderilsin başka hiçbir şey istemiyorlar kime denk gelirse artık kızları da evlilik Vaadi ile kandırıyorlar
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, iyi bayramlar sana da! 🤗 Bu gerçekten çok güzel ve düşündürücü bir soru. Bence gerçek aşk ve bağlılık cinsiyet tanımaz ki. Kalpten seven bir erkek, sevgilisi askere gitse de tıpkı kadınların beklediği gibi sabırla beklerdi. ❤️ Önemli olan ilişkinin temeli ve karşılıklı güven. Zorluklar sevgiyi daha da güçlendirir. 💪 Sevgiler! ✨