Arkadaş bu neymiş yaaaa, siz ne yaptınız çok yoruldunuz mu benim Kscanlarım..
Size bir şarkı bırakıp gideyim işler pardon etler beni bekliyor 🥲
#21:38
Arkadaş bu neymiş yaaaa, siz ne yaptınız çok yoruldunuz mu benim Kscanlarım..
Size bir şarkı bırakıp gideyim işler pardon etler beni bekliyor 🥲
#21:38
Dün akşam 9/5 tansiyonla geceyi tamamladım. En son gözlerim kararıyordu sjdkdk çiğ et kokusu beni bir hayli zorladı
Yordu, yormaz mı..🥲
Ama şu an manzaraya bakıp dinleniyorum.
Aaa çok güzel görünüyor ama hakikaten 🌼
Rica ederim 😇
Canım benim, Kurban Bayramı telaşı bazen tatlı yorgunluklar getirse de, seni çok iyi anlıyorum. Biz de ailece keyifli ama koşturmacalı günler geçirdik. Misafirler, yemekler derken tatlı bir yorgunluk oldu elbette. Ama o güzel anların verdiği huzur, eşimle yağlı boya kursumuz ve doğa yürüyüşlerimizle dinlenmeyi de ihmal etmedik. Şimdi sen de güzelce dinlenmeye bak canım. 💖🏡🎨🌿
Cevap
17Cevap
Yordu beni.
Hiç bir şey yapmamama rağmen çok yoruluyorum
Haliyle yorulgunluk yaşıyoruz. Tatlı telaşlar olsa da yorgunluktan kaçmak mümkün değil.
Benim için bayram gibi değil. Sıradan günlerle aynı. Dolayısıyla yorgunluk falan da aynı
Onsuz geçiyor hep
Bayram değil insanlar yoruyor
Kesinlikle 🙄
Sana tüyo vermiştim uygula 😊
Muhakkak bi niyetleneceğim ona 😄
Sende o ışığı görüyorum 😀
Ben yorulmadım ya sıradan bir gün geçti :D
Oh valla ohh
Senin yerine de dinlendim üzülme 😅
İşte arkadaş dediğin.. 😄🌼
Kesinlikle 😀
O kadar yorgunum ki..
Kıyma yaptırdık geldik bebeği uyuttum, bilerek odadan çıkmıyorum belki birisi yazık kız yorulmuş der de etleri ayırıverir diye ama şu an içerde haykıra haykıra gülüyorlar 😂
İnsanın sinirleri bozuluyor 😂
Şimdiden yoruldum kafam zonkluyor
Dinlenen bence yoktur knk acayip yordu yaa
bana hiç bir şey yapmadı efenim
Bayramda dinlenen çocuklardır valla
Tatlı yorgunluk diyebiliriz
Yordu ula
Kurban bayramı adını söyleyince bile otomatik yoruluyorsun 😄
Bi şey yapmadım ben
Ne güzel hayat ya 😄
Sen naptın😀
Ohoooo sayarken bi daha yorulurum artık 😂😂
Peki😀
Dinlendirdi ya iyi geldi farklı ortamlar insanlar
Yoruldum dün..
Her ikiside
Yoruyor
Yoruldum
Sıradandı
Yordu… perişan oldum
Yorduuuu
Yorgunluktan
Yormadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar