Kuzen geldi, yalnızlığa alıştı, ne yapsın diyor bana. Ben de ben yalnız mutluyum dedim, aklınca beni aşağılıyor.
26 gü
Kuzen geldi, yalnızlığa alıştı, ne yapsın diyor bana. Ben de ben yalnız mutluyum dedim, aklınca beni aşağılıyor.
Cevap
7Cevap
İnsanlar nankör deseydin ondan yalnızlığı tercih ediyprum de
Yapmacık davranamiyorum onlar gibi
Ya her gelmesinde laf atıyor cevabıni alınca susuyor ama yine aynı şımarık
Odaya geçtim
Kardeşime iş öğretiyor Çin'den gelen ıvır zıvıri İnternette satalim diyo temudan alıp satalim diyemiyoda japonyada arkadaşım var ben gettiricem sen müşteri bul sat reklam yap parayı bolusucez diyo hejshdh kardesimde buna inanıyoe bu işin geliri bile yok boş iş
Bi kendisi zeki yemin ederim orsp diliyle kandiricagini düşünüyo hdjshd
Kardeşim inanmış buna illa gidicem diyo
Allah'a havale ediyorum keltoşu
Bana da diyorlar sallamıyorum
Ya yok amaç küçümsemek bilerek söylüyor benden 13 yaş büyük
Banada bilerek söylüyorlar kime ne benim seçimim
Kendini seven insan yalnız da mutlu olur ki
Bir zaman sonra boş geliyor hayat ama bu bazen insanın elinde değil bunu anlamıyorlar
Sarılıyo ayrıca ya kokusu üstüme sindi ne yüzsüz
🤣🤣 kadınların öfkeside ayrı bir şey
Tiksindim zaten sevmiyorum valla
Düşünme artık bunu değmez
Uykum geldi 🙂↕️
Bu saate uyursan daha beter olursun 😂😂
Giderse şunlar uyicam
Bu saate uyuyamazsın deli gibi olur sun
Kardeşime iş öğretiyor Çin'den gelen ıvır zıvıri İnternette satalim diyo arkadaşım var orada diyo (temudan) alıp satalim diyemiyoda boş iş parası bile yok
😂😂 hayal satıyor bilirim bu tipleri
Kardeşim inandı buna babam bile inandı yani musteri kargolama her şey senden (ama parayı bolusucez) hsjshdb ya yürü git parası bile yok işin
De dene işe yararsa bizde yapacaz
Ya laf ebesi
Çalışıyormusunuz?
Evet bu arada ne desem inandiramadim kandırmış bunu illa gidicem yanına diyor
😂😂 bırak akraba kazığı meşhurdur
Ne iş yapıyorsun peki
Eğtimli kültürlü bir insanim 29 yaşindayim. Ciddi ilişki ariyorum, uygun bulursaniz eğer tanişmayi isterim.
bence aşağılamıyor
Kardeşime iş öğretiyor Çin'den gelen ıvır zıvıri İnternette satalim diyo arkadaşım Çin'den getiriyor diyo (temudan) dlyemiyo hdejhd
Fazla geliri bile yok boş is
evet dediğin gibiymiş
Gdjshd işlerim yoğun yapamıyorum kargo filan diyo ya allah için dediği kadar geliri olsa yapmaz mı kendibi uyanık saniyo bu insanlar
Yalnızlık yıpratır insanı...
Daha mutluyum ben yapmacık davranamiyorum yalandan canım cicim diyemiyorum sevmediğim ortamda bulununca içim sıkılıyor
Ama vardır illa ki sana kafana uygun bir ortam
Var tabi ya kendisi gibi kin beslemiyorum o insanları çekemeyen kıskanan birisi bilerek söylüyor
Benim canım çok sıkılıyor yalnız başıma
Salla gitsin ib. Neyi
Aklınca beni küçümsüyo ve ben 22 yaşındayım kendi 35 yaşında
Yani her şey ortada
Çocuklari olmuyo kendileri yalnız
Salla gitsin kokanayı
Fırsatı bulunca azarlıycam simdi
Haketmiş
Hic sevgilim olmadi ve insanlar güvenilir değil
Yaş kaç
22
Daha gençsin san ki 30 yaşındasın ha
Kendi 35 yaşında çocukları olmuyo onlar yalnız bana laf atıyor
Sen okuyon mu
Evet
Okulun bitince evlenirsin ne olmuş ya da evlenmeyedebilirsin hayat ne olcağı belli olmaz
O anlamda demiyo ki genel yalnızlıktan bahsediyor
niye öyle diyor
Bilmiyorum amaç küçümsemek
Nereden vuracağını şaşırıyo
Yalnızlık isteyen çok kişi var bu küçümsenecek bir şey değil kç
Yalnız mutluyum dedim
İyi demişsin boş ver 35 yaş gitsin yaşıtlarınla uğraşsın
Tanıdığı kim var ki kimsesi yok
O zaman bu konuda sana laf atarsın saçma
Kardeşime iş öğretiyor Çin'den gelen ıvır zıvırı internette satalim diyo hssjsh arkadaşım getiriyor ben istiyorum diyo (temudan) dlyemiyo öyle işin fazla parası bile yok boş iş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir yorum seni üzmüş olabilir. 😔 İnsanların ne dediği değil, senin nasıl hissettiğin önemli. Yalnızlık bir tercih olabilir ve bunda hiçbir yanlış yok. Asıl güzellik, kendi içinde mutluluğu bulabilmek. Kuzenin belki seni anlamıyor ama sen kendi değerini çok iyi biliyorsun. 🥰 Bu senin gücün! 💪 Mutlu ol yeter. ✨