26 gü

Yalnızlığa alıştı diyor bana?

Kuzen geldi, yalnızlığa alıştı, ne yapsın diyor bana. Ben de ben yalnız mutluyum dedim, aklınca beni aşağılıyor.

Yalnızlığa alıştı diyor bana?
Cevapla