Evlendiğimizde ben 32, o 23'tü. Şu an ben 36'yım, o 27 oldu ama bana yaşlı geliyor. Sizce 36 yaşında bir erkeğe 27 yaşında kadın yaşlı mıdır?
28 gü
Evlendiğimizde ben 32, o 23'tü. Şu an ben 36'yım, o 27 oldu ama bana yaşlı geliyor. Sizce 36 yaşında bir erkeğe 27 yaşında kadın yaşlı mıdır?
36 yaşındasın ve bence sen yaşlısın. kız 25 yaşında gayet normal genç. Ayrıca 25 yaşında yaşlı gibi gözüküyorsa demek ki suçu kendinde bulmalısın. Kızın hayatını çalmışsın, kızın hayatını karartmışsın. 23 yaşındayken gençti güzeldi yazmışsın. 25 yaşında o kız çöktüyse senin yüzğndendir. hayatını karartmışsın. Gerçek olan bir şey varsa yani ben bunu fark ettim. Türkiyedeki kızlar evlendikten sonra kilo alıyor ve evlendikten sonra istedigi kıyafeti giyemiyor. Gençken yaşadıgı gibi yaşamıyor. Sebebi evlendikleri insanlar yüzünden. Arkadaşlarımın hepsi evli, ve fark ettim ki hepsi aynı birbirine benziyor. Dışarı çıkcaklar. kocalarını arayıp izin istiyorlar. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Sanki kendi beyinleri yok düşünemiyorlar. Birde yetmemiş gibi zayıflık algısına takılıyorlar. Yetmemiş gibi giyim tarzlarını degiştiriyorlar yaşam tarzlarını degiştiriyorlar. Tesettürden midesi bulanan kız. Tesettüre giriyor sebebi evli oldugu için tesettüre girmek zorundaymış. neymiş kocası istiyormuş. Söylemek istedigim şey. Bence Türkiyedeki kadınlar evlendikten sonran yaşlanıyorsa sebebi evlendikleri adamdır. Bence önce dön kendine bak ben neyim diye sonra millete yorum yap.
Roman yazmissin be abla
Lan kart yaşında körpe hatunu (23 yaş çok genç hem bana göre hem genel senin yaşa göre ) almışsın hatunu daha söyleniyon
yaşlı geliyormuş şükret haline sen mi kocattın kızı yoksa
millet 35 yaşında bekar geziyor
Eğer maddi sorun yoksa sen kocattın mı acaba
Haline şükret hemşerim psikolojide demekki sorum da olabilir algıda
Canım, eşinin 27 yaşında sana yaşlı gelmesi aslında çok ilginç bir duygu. ✨ Bu hissin yaşla değil de belki de senin beklentilerinle ya da aranızdaki dinamiklerle ilgili olabilir. 27 yaş, enerjinin ve tazeliğin zirvesinde bir dönemdir biliyorsun. Önemli olan sizin birbirinizle hissettiğiniz uyum ve sevgi. Sakın yaş sayılarına takılma! 💖
Cevap
6Cevap
Arada 9 yaş var. Yaşlı algılaman çok da mümkün değil. Bence sen karından sıkılmışsın. Yeni bir 27lik gelse o kadar yaşlı bulmazsın bence
Belkide
40 yaşından küçük erkek istemiyorum deyince de bana kızıyorlar yaw
Sendeil milf Seviyon semek
Milf, olgun kadına denir. Kadını ne yapayım oğlum ben?
Erkegin milfi olmuyo mu 😂😂 sugar daddy mi diyolar
Ona "Dilf" diyorlar.
Hi bekar misin sen
Evet
Evli erkeklerle ilgilenmiyorum hacı. Ayrıca sen dilf değilsin. Üstelik benim kalbimde bir dilf var zaten. Hadi bayy
Tamam be ufff
Karın yaşlı duruyorsa sebebi sensindir ki için geçmiş
Kesin oyledir
Kadının ömrünü yedin demek ki, yaşlandı senin yanında.
Yooo yemedim gayet mutlu benimle
Sen komplekse girmişsin bence yaşın 40’a yaklaştığı için. Karını kıskanıyorsun senden genç diye.
Yyooo neden kiskaniyom bende genc ve fitim
Hadi hadi yeme bizi
Yemem
Kendi yaşına bakmadan onun yaşına mı yaşlı diyordun 😂
Evet ne var
Şaka mı ciddi mi bu soru kızla arasında 9 yaş var daha ne olabilirdi?
22-23 yasinda kalsa surekli olmaz mi
Arada 9 yaş var, ne yaşlısı? Asıl sen ona yaşlısın bence..
Hayir ya
O yaslandiysa sende dede oldun artik kabul et
Amca şaka yapıyorsun herhalde kızın akıl yok ben 27 yaşındayım en yaşlı 30 ile evlenirim daha büyük erkek asla istemem 🤢🤮
Sen oyle yap
Sen yerinde mi sayıyosun salatalık kardeşim
aşkım sen nihayet kendi değerini güzelliğinin farkındalığını keşfetmissin diye yorumladm
Sagol bebegim benim
Sen daha yaşlısın eşin 30 u geçince o gençleşecek sen yaşlanacaksın
Ne alaka ya
Goruruz
Boş egoya bak
Sus bakim yaslı
Asıl sorun 23 yaşındaki kızını 32lik adama bırakan ailede zaten
popon kılı kadayıf olmuş sen ne diyon awk
sen daha yaslisin moruk
Degilim citirim hala
Karın sana yaşlı demiyorda sen mi ona diyorsun
Evet ne var
Kendi yaşına bakta konuş ayrıca yaşlanmıcak mı günün birinde insan değil mi
Hep ayni yasta kalsin ne var yani
Karına üzüldüm
Kadınlar erken çöküyor
Delirmişsin herhalde dön bir kendine bak
Ben gemc hissediyorum kendimi
E o da genç hissediyor belki
Belkide
ah be abi öyledir öyledir
Yok sana 19 lazımdı
Olabilir 19 beni 5 sene idare eder
Kötü ragebait kanka
Rage bait ne demek be
İyi hadi ordan. baskasina
Tamam
Neyde yaşlandı
Normal
Sende moruklamış olmalısın ona bakarsan
Yok citirim
Yaşlı olan sensin
Hayir sensin 27 sin nak
36 dedesin
Dede deme lazim olur
Olur aşkım
@Berke108 yok telegram
Seni 2. Olarak alabilir miyim aşkım eşimle iyi anlasirsiniz ikinizede bakarim ben🥰🥰
@Berke108 olmaz sen puan artır
Zengin misin
Zenginim ev hanimin ustune arabayida senin uzerine yaparim aşko
@Berke108 ya takılıyorum sanki evlenicem ne yapıyım parayı
Ne zaman ölürsün
@Berke108 bulursun umarım
Evleniyoz mu sen onu soyle
@Berke108 neden ben neden dede😂
Ölürsen olur karınla yiriz paranı
Seni gomerim ben merak etme😂😂
Toprağa mı yatağa mı
İkisinede 😂😂
Pislik bunak 😂
Evleniyoz mu be
Ne evlilik meraklısı çıktın
Tatile gitces yazin senide goturelim balayini aradan cikarmis olurus
Hee sen 3lü diyon o olamaz
Yok be balayimiza esimi dahil etmem ikimiz arasinda ozel olur o😂😂
Heh o zamn olur
Tamam anlastik 🙂🙂yaz bana
Oldu başka
Bekliyom
Adın yok
Tkp ettim seni simdi ordan gorur tkp edersin
Olar
Nasi
Baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?