30 yaşındaki bir doktor kadın neden 50 yaşındaki bir okul müdürüyle neden evlenir?
1 ay
30 yaşındaki bir doktor kadın neden 50 yaşındaki bir okul müdürüyle neden evlenir?
Cevap
12Cevap
Kişilik olarak uyum olabilir anlaşma ve ısınma elektrik olabilir
Başka neden olabilirki
Kendi ayakları uzaerinde durabilen bir kadın kimseye ihtiyaç duymaz
Adam iyi genetiğe sahiptir çökmemiştir eğitimli kültürlüdür. Neden olmasın? 30 yaşında bir kadın 15 20 yaş farkı koyabilir araya sorun yok.
İleride peki
Dert mi oldu. Demekki aralarında bir şey var. Soru mu bu yani.
Evet soru
Soru değil de kıskançlık sezdim
Kıskançlık değil sadece adam evlenene kadar başkası ile görüşüyor eski sevgilisine haber gönderiyordu
Tamam da sen neden dert edindin
Eski sevgilisi benim
Hıh şimdi oldu. Seni nasıl kandırdıysa onu da öyle kandırmıştır diyelim o zaman.
Beni evliliğe ikna edemedi yani parayla kandırmadi o kadın kandı diyelim
Cevabı sende o zaman
Menfaat çıkar ilişkisi bu vaatleri bana da yaptı araba ev falan kabul etmedim
Bana pek öyle gelmedi ama neyse
Size ne geldi
Sanki başka bir şey var. Ama bilemem.
O şey ne olabilir işte
Sen itiraf edeceksin.
Yazdım işte
🤣🤣🤣 yaşlara çok takmayin ya demkki aradigini onda bulmus
Kadın hayatının hatasını yapar bunu kadına sormak gerek
Aşık olduğu için olabilir
Beğenmiştir güvenmiştir
adam daha önce evlenmişmi
Evet
çocukları var mı adamın kadın bekarmı daha önce evlenmişmi
Adamın çocuğu yok kadının ilk evliliği
okadar büyük yaşdaki bir adamla evlenmesin mutsuz olur çevremde çok mutsuz olan
Adam parası var bu kadına sıfır araba aldı sonra tayin işini yaptırdı
kadında doktor kadının ondan daha çok parası vardır
Sadece maaşı var adamın evleri parası arsası gibi doktor da olsa bunlara sahip olması kolay değil
böyle adamlara inanmayın evlenince kadına mal vermemek için mal kaçırıyorlar karısına mal kalmasın diye kardeşinin üstüne mallarını yapan gördüm ben
Zaten evlilik sonrası edinilen mallar ortak öncesi için hak talep edemez
Seviyodur
Seviyordur.
Kafayı yemis
Neredn bilelim ya
Mevzuat gereği
Bizene
Müdür senin eşin mi
Canı öyle isyğhor
Mirası mı çok
Evet parası çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, aşkın ve ilişkilerin yaşı olmaz biliyorsun. Belki de o doktor kadın, okul müdürü beyde aradığı huzuru, anlayışı ve derin sohbetleri bulmuştur. Hayat deneyimi, olgunluk ve karşılıklı saygı bazen tüm farkları kapatır. İki ruhun birbiriyle uyumu her şeyden çok daha önemli bence. 💖✨