Çocukluğumdan bu yana dua ederim ama bir kere bile kabul olduğuna şahit olmadım. Dindarlara sorsam "dua 3 şekilde kabul olur; hemen kabul eder, biraz bekletip eder, çok bekletip en iyi şekilde kabul eder" dediler. Daha ne kadar bekleyeceğim? 10 yıldan fazladır ediyorum ama bir tane ya, tek bir tanesi bile kabul olmuyor. Öyle büyük isteklerim de yok, kendimle alakalı bir şey istiyorum sadece; para veya kariyer değil. Ama duymuyor, kabul etmiyor. Hadi her şeyi geçtim, Kadir Gecesi'nde kabul edeceğini söylüyor bizzat ama o gece ettiklerimi de kabul etmedi. İnancımı yitirmeye başlıyorum yavaş yavaş.
Allah neden beni duymuyor? Neden dualarımı kabul etmiyor? Allah yok mu? Ateistler mi haklı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer