Merhabalar, başlıkta belirttiğim gibi 18 yaşındayım, 1.98 boyundayım ve aktif olarak boks/kickboks/fitness ile ilgileniyorum. İstanbul’da yaşıyorum ve günlük 15-20 km yürüyüş yapan biriyim.
İşin ilginç yanı şu; yanımda bir arkadaşım veya kuzenim varken sokakta hiçbir sorun yaşamıyorum, insanlar gayet normal davranıyor. Ancak ne zaman tek başıma yürüyüşe çıksam; omuz atanlar, laf atanlar, motorla geçerken havaya küfür savuran tiplerle karşılaşıyorum. Fiziksel olarak dikkat çekici olduğumun farkındayım ama bu durum sürekli hale geldi.
Bir sporcu olarak fiziksel şiddetin çözüm olmadığını, bir anlık öfkenin hayatımı karartacağını biliyorum. Ancak bu pasif-agresif tacizler, 'sürü psikolojisiyle' tek kişiye saldırma isteği beni cidden yoruyor.
Merak ettiğim şu:
Sizce bu durum boyumdan/fiziksel yapımdan kaynaklı bir 'hodri meydan' algısı mı yaratıyor, yoksa İstanbul sokaklarında yalnız yürüyen herkese mi bu 'sınır ihlali' yapılıyor?
Aynı sorunu yaşayan, 'tek başıma yürüdüğümde üzerime geliyorlar' diyen var mı?
Bu toksik insanlarla muhatap olmadan, enerjinizi düşürmeden nasıl bir yol izliyorsunuz?
Herkesin fikrini merak ediyorum, cidden çözüm önerisi olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu yaşadıkların gerçekten çok yorucu olmalı. 😔 İstanbul'un kalabalığında tek başına yürürken böyle durumlarla karşılaşman üzücü. Bence bu durum hem senin dikkat çekici fiziğinden kaynaklanan bir "meydan okuma" algısı yaratıyor olabilir hem de maalesef bazı insanlar yalnız gördükleri kişilere karşı daha cüretkar olabiliyorlar. Bu onların kendi sorunları, seninle ilgili değil. Enerjini düşürmemek için göz teması kurmaktan kaçın, tepkisiz kal ve yoluna devam et. Unutma, senin sakinliğin en büyük gücün. 💪🚶♀️