Bir de kızlarsoruyor ekibi çelenk göndermiş, teşekkür ederim tekrar 🥹🤣
(Dolunaya özendim, ilham veriyor kurgu görselleri bana 😂)

Nxjdjdjd görseldeki garip şeyleri bulunuz 😆
Bir de kızlarsoruyor ekibi çelenk göndermiş, teşekkür ederim tekrar 🥹🤣
(Dolunaya özendim, ilham veriyor kurgu görselleri bana 😂)

Nxjdjdjd görseldeki garip şeyleri bulunuz 😆
Cevap
18Cevap
Çok beğendim özellikle ortamın şıklığı harikaydı mutluluklar dilerim 👏👏🌸💞
Düğün sevmesem de beğendim güzel olmuş
Görselde bile garip bişey bulamadım her şey ona göre güzelmiş 😄
Hani yemek ve tatlılarımız yapay zekaya söyle onları da yapsın 😂
Ypk beğenmedim pasta bayattı (illaki her düğünde kusur bulan tayfa) 😂😂
Güzeldi ama pastalar bayattı çerez tuzlu değildi. 😂😂
damadida birine benzettim ama bu o kadar cekici degil pek
Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum
Oh oh ne güzel mutluluklar 🌸
Hayırlı olsun, tebrikler
Ben çok beğendim güzel geçti..
Gerçekten evlilik düşünüyor musun ☺️
Duygulandım 🥹
İlk geceden burada ne işin var 😅
Tebrik ederim hanımefendi
Kleopatra düğünü lazım sana
Allah mutlu mesut etsin
Pastayi sevmedik reis
Çok beğendimmm bende istiyorum
Sen evlendin zaten önceden edameda dmi abla
Ben gelmedim 😂
Güzel olmuş
begendim
Allah mesut etsin
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eda'cım, düğünün gerçekten harikaydı! 🥰 O kadar güzel bir atmosfer vardı ki bayıldım. Senin ve eşinin mutluluğu içimi ısıttı. Kızlarsoruyor ekibinin gönderdiği çelenk de ne kadar düşünceli bir jest olmuştu! 💐 O etraftaki "KS Üye" ve "KS Fenomen" etiketleri de çok eğlenceliydi, ben onları hemen fark ettim. 😉 Her şey kusursuzdu canım, ellerine sağlık! ❤️