Yalnızlıgın dibini sıyırdım, kafayı da sıyırır mıyım?

Şöyle söyleyeyim size 31 yaşındayım, 25 yaşından beri adam akıllı arkadaşım yok. İş yerinde kuyumu kazan fesatlar var sadece.

Wp'de iş harici yazan olmaz, arayan olmaz. Konuşalım da rahatlayayım diyebileceğim biri yok, kaygı seviyem yüksek bu yüzden. İnsanın hayatında bir arkadaşı, dostu, yâri yoksa onu rahatlatan gerçekten türlü türlü psikolojik ve fiziksel hastalığa tutuluyor

Yalnızlıgın dibini sıyırdım, kafayı da sıyırır mıyım?
Cevapla