Ben 99 doğumluyum, o da 2003 doğumlu. Yaşına göre çok aklı başında, olgun biri. Benim için bir sorun değil, onun için de öyle ama etrafımızdaki bazı insanlar bunu bir sorun olarak görüyor. Sizce sorun mu?
28 gü
Ben 99 doğumluyum, o da 2003 doğumlu. Yaşına göre çok aklı başında, olgun biri. Benim için bir sorun değil, onun için de öyle ama etrafımızdaki bazı insanlar bunu bir sorun olarak görüyor. Sizce sorun mu?
Cevap
8Cevap
Fark yok aslında.
Sorun değil bence
pek bi fark yok
Aynen gelde bunu bizim millete anlat
aslında söle yetiskın bi kadının cocuk yasta bi erkekle ergenle sevgili olması itici yanlıs ama ikinizde bellı bı yasa gelmıssınız aranızda cok büyük bi yas farkı yok
Tabiki ben 27 yaşında 17 yaşındaki biri ile birlikte olsaydım ki asla olmam o zaman çok kötü bir durum olurdu ama o 23 ben 27 yani hiç kötü değil neden garipsiyorlar bilmiyorum.
boş ver takılma
Ben erkeğin küçük olmasına karşıyım
Neden?
Zaten geç olgunlaşıyorlar çocuk mu büyütücez
Haklısın ama hepside öyle değil benimki hiç 23 yaş gibi değil gercekten😁 ben 23 o 30 gibi davranıyor😁
Onunla zaman geçiren sensin onu sen daha iyi tanırsın o yüzden kendin ver kararını
Yani ben kimlikte ve yaş olarak ondan büyük olduğum için tabikide gidip ayrılacak değilim sadece bunu sorun olarak gören insanlar var ve bu benim aşşırı sinirimi bozuyor aramızdakı yaş farkı sadece 4 bu büyütülecek bişey değil bence.
Sen bilirsin ben fikrimi söyledim
Fikrin için teşekkür ederim😊 maalesef bazı erkekler hatta coğu mu desem bilemedim 35+ ama fındık kadar beyin yok
Bu da doğru maalesef mcmckckck
Çok sorun olur üffff
Komik değil
Mesleğin ne
Ben işletme okudum
Evet oda işletme ve finans okudu ve şimdi bir şirkette pazarlamada çalışıyor
Ne demek istediğini anlıyorum, ama para için olduğunu zannetmiyorum. Çünkü o zaten çok varlıklı bir aileden geliyor ve ikimizde daha önce ciddi ilişkimiz olmadı yani ikimiz içinde bir ilk. Biz tesadüfen bir kafede karşilaştık öyle tanıştık sonra bir davette denk geldik böyle oldu yani.
Kız erkekten büyük olmamali
Neden?
4 yaş hiçte fazla değil.
Millete neymiş
Aramızda 100 yaş varmış gibi tepkiler veriyorlar çok sinirlerim bozuluyor.
Yanı aramızdakı yaş farkı sadece 4 yaş o kadar abartılacak bişey değil
Kafanıza takmayın.
Olursen haimle kalmazsın
4 yaş çok değil ki
Bizde öyle diyoruz ama gelde bunu bizim cahil milletimize anlat
O cahil millete yaşınızı söylemek zorunda değilsiniz
Tabiki anlımıza yazıp gezmiyoruz yaşımızı ama bazen soruluyor ve söylüyoruz bizde sonra sa arnızdada yaş farkı var diyorlar sanki uzaydan geldik
Tam tersini söyleyin çocuk 99 lu ssn 2003 lü ol😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaş farkından çok sizin aranızdaki uyum, sevgi ve anlayış önemlidir. 💕 Eğer ikiniz de bu durumdan memnunsanız, birbirinize değer veriyorsanız başkalarının görüşleri sizi etkilememeli. Toplumsal beklentiler her zaman farklılık gösterebilir ama mutluluğunuz sizin elinizde. Kalbinizin sesini dinle ve ilişkinizin tadını çıkar. 😊✨