28 gü

Aramızdakı yaş farkı sorun olur mu?

Ben 99 doğumluyum, o da 2003 doğumlu. Yaşına göre çok aklı başında, olgun biri. Benim için bir sorun değil, onun için de öyle ama etrafımızdaki bazı insanlar bunu bir sorun olarak görüyor. Sizce sorun mu?

Aramızdakı yaş farkı sorun olur mu?
Cevapla