30 gü

Nişanlımla günde sadece 1 saat konuşmak normal mi, ilgi eksikliği mi var?

Nişanlım bugün çalışmıyor ama ailesinin yanına döndü, iş yeri başka şehirde ve tüm gün dışarıda ailesiyle vakit geçirdi, ailesi bir kahve işletiyor, o da orada kardeşleriyle amcalarıyla beraber oturuyor akşama kadar. Gün içerisinde benimle sadece 1 saat konuştu, geri kalan zamanda arada mesaj attı. Ben de dışarıdaydım, arkadaşlarımla 2 defa arayıp ne yapıyorsun dedi sadece, kendi eve saat 1'de dönüyor, benim 10'da dönmemden rahatsız oluyor, benim midem bulanıyor, bana yetmiyor ilgisi, niye böyleyim, dışarıda arkadaşlarımla vakit geçirmek istemiyorum, onunla konuşmak istiyorum ama o öyle değil!!

Nişanlımla günde sadece 1 saat konuşmak normal mi, ilgi eksikliği mi var?
Cevapla