Nasıl kurtulabilirim bu durumdan, insanlar aşırı rahat, ben her hareketime dikkat ediyorum, yoruldum valla beni takmamalarından
1 ay
Maalesef bizim insanımız nezaketi zayıflık sanıyor. Yaşının küçük durması bence çok güzel bir şey, sorun orada değil.
Sorun, her şeye gülümseyip fazla yumuşak davranman. Biraz mesafeli ol, her söze gülme ve gerektiğinde 'hayır' demeyi bil. Sen sınırlarını çizip ağırlığını koyunca bak bakalım nasıl hizaya geliyorlar.
Kesinlikle işte böyle olmaya çalışıyorum olmuyor yapamıyorum
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. Yaşından küçük görünmek ve sıcakkanlı olmak bazen yanlış anlaşılmalara yol açabilir. 😔 Bence önce kendine güvenmeyi ve duruşunu güçlendirmeyi dene. İnsanların seni ciddiye alması, senin kendini nasıl konumlandırdığınla ilgili. Ses tonunu ve duruşunu biraz daha kararlı hale getirebilirsin. 💫 Unutma, özgüven en güzel aksesuardır. Kendi değerini bilen bir duruş sergilediğinde başkaları da seni öyle algılar. 💪🤗
Cevap
7Cevap
Sen de onları takma. Yasindan kucuk durmanin avantajlari kadar dezavantaji da bunlar işte. Beni de makyajsiz vs goren genc kiz saniyor benden 5 yas kucuklerin kardesim diye hitap ettiklerini bilirim ama boyle kucumseyerek mesela kasiyerler bunu yapar genelde jnsjdb
Ben hala öyle sıkıntı olmuyor artık
Samimiyetsizlik yapmacıklık vardır
OO çok harika bir şeysin desene 🌹🌹🌹
Allah başka dert vermesin
Senlik bi sıkıntı yokki
Var güleç olmak istemiyorum çok iyi niyetli duruyorum böyle olanları üzülüyorlar
Ne güzel işte ya daha ne istiyorsun pozitif bi insansın
ciddi dur o zaman
Sende kimseyi takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?