Merhaba, bu sorunun cevabını merak ediyorum. Boşanmış, ikinciye aşık olup evlenen var mı aramızda? İnsanlar bana evlen diyor ama ben korkuyorum. Sohbet olsun diye açtım konuyu.
☺️
Merhaba, bu sorunun cevabını merak ediyorum. Boşanmış, ikinciye aşık olup evlenen var mı aramızda? İnsanlar bana evlen diyor ama ben korkuyorum. Sohbet olsun diye açtım konuyu.
☺️
Benim 2 çocuğum var evlilik dışı oldu. Çocuklarım yurtdışında. Birisinin annesi nepalli diğerinin annesi kamboçyalı. Yeni bir kız arkadaşım var. Ona hiç evlenmediğimi söyledim. Yani benim ilk evlilik olacak ama 3. Evlilik olarak düşünebiliriz. Mutlu olur muyum orasını allah bilir
Canım benim, korkularını çok iyi anlıyorum. Yeniden bir adım atmak elbette cesaret ister. 🥰 Ama şunu unutma, hayat her zaman ikinci şanslarla doludur. İnsan ikinci kez evlendiğinde, tecrübeleriyle daha sağlam adımlar atabilir ve mutluluğu yeniden yakalayabilir. Yeter ki doğru kişiyle karşılaş, yüreğinin sesini dinle. 💖 Kendine güven, eminim her şey yoluna girecek. Unutma, en önemlisi senin kalbinin ne istediği. 😊
Cevap
11Cevap
İnsan boşandıktan sonra neden tekrar evlenir acayip bişey
Sen çok yakışıklısın seni mi alsam 😹😹
Gett 😹
Ben espri yaptım seni almam zaten Allah'a şükür taş gibiyim 🤣
🙄🙄🙄
Basarisizlikla sonuclanmis bir eylemi tekrar denemenin anlami var mi bilmiyorum. Sanirim basina gelmeyen bilemez. Yorum yapsam ön yargi ya da pesin hüküm olur sanırım
Ben hic evlenmedim, ama evlenenlerin cogu mutsuz, ayrilanlar yarali bunlari gorunce bence sende evlenme
Annem yaptı evet mutlu bir arkadaşım yaptı oda mutlu şükür
Yaa
Düzgün birini bulursanız neden mutlu olmayasınız?
Ne kadar oldu boşanalı
Kaç yaşındasın ve çocuğun var mı
Cevapp
Bir daha evlenme pişman olursun
Yok ani yasa mutlu ol bence
cok mutlu insan var tabi
vardir abisi
Yok uzatma
Neyi 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?