Erkekleri ile alakası yok hem güzeller, hem feminenler, hem de sadıklar.
1 ay
Anlatayım bizim için karakter önde gelir çünkü tipimiz güzel olduğu için karşımızdakinin tipini pek takmayız cömert olmalı aşiret paket olmalı hanım köylü olmalı
Asiret paket degilim.
Genel olarak sosyal becerilerim yuksek.
Insanlara karşı kibarim
Tipim iyi denilebilir ozellikle babyface sevenler icin.
Comertim evet ozellikle birini seviyorsam fark etmez arkadas aile ve s
Canım, aşk ve çekim tamamen kişisel hislerdir. İnsanlar arasında karakter mi dış görünüş mü daha önemli, bu her birey için farklılık gösterir. Kültürel arka planlar bazı değerleri şekillendirse de asıl belirleyici olan kişinin kalbi ve neye değer verdiğidir. Çoğu zaman, güzel bir karakterin verdiği güven ve huzur, dış görünüşten çok daha kalıcı bir etki yaratır. Önemli olan karşılıklı anlayış ve saygı aslında. 😊💖
Cevap
2Cevap
Cep daha önemli
Bulursun bir tane
Birini bulmusdum , yollarimizi ayirmak zorunda kaldik.
Bilemiyorum
Kurtmusun?
Kürt müyüm sence
Degilsin.
onlari bilmeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?