Toksik bir ilişkiden kurtulunca gerçekten iyileşir miyim, yaralarım kabuk bağlar mı?

Hayatımda birinden kurtulduğum için dünyalar benim oldu. Yemin ediyorum öyle mutluyum ki tarifi yok..

İğrenç mi iğrenç bir insana resmen binlerce şans verdim ama Allah’ıma bin şükür ki o benim sadece imtihanımmış? Gözüm çok geç açıldı ama iyi de oldu sonunda.

Toksik bir ilişkiden kurtulunca gerçekten iyileşir miyim, yaralarım kabuk bağlar mı?
Cevapla