Herkese huzurlu geceler 🥰 diliyorum anneniz hayatta mı ve hayatta ise onunla aranız nasıl. ?

Annemi kaybedeli altı yıl oldu… Numarası hâlâ “Annem” diye kayıtlıydı. Bir süre önce numara yeğenine verilmişti, biliyordum. Ama bugün bir anda “Annem durum paylaştı” bildirimini görmek içimde tarif etmesi zor bir şey kırdı.

Bir anlığına kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Aklım her şeyi bilse de, gözüm onu orada görünce içim yeniden sızladı. Sonra adını değiştirdim… Küçücük bir şey gibi görünse de, canımı çok yaktı. Sanki bir vedayı bir kez daha yaşamış gibi hissettim.

Buraya bunu sadece içimi dökmek için değil, bir şeyi hatırlatmak için yazıyorum: Lütfen sevdiklerinize onlar yanınızdayken sarılın. Değerlerini bilin, kıymetlerini bilin. Kırgınlıkları büyütmeyin, kavgalara, küslüklere, kötülüklere yer vermeyin. Çünkü bazı şeylerin telafisi gerçekten olmuyor.

Bugün dönüp baktığımda içimi teselli eden en büyük şey; annemi hiç kırmamış olmak, onunla aramda kötü hiçbir şey bırakmamış olmak, rızasını ve duasını almış olduğumu bilmek. Keşke herkes sevdiklerinin kıymetini, onları kaybetmeden anlayabilse… Keşke 🤗🤗
Herkese huzurlu geceler 🥰 diliyorum anneniz hayatta mı ve hayatta ise onunla aranız nasıl. ?
Herkese huzurlu geceler 🥰 diliyorum anneniz hayatta mı ve hayatta ise onunla aranız nasıl. ?
Güncellemeler
1 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍🌺
Herkese huzurlu geceler 🥰 diliyorum anneniz hayatta mı ve hayatta ise onunla aranız nasıl. ?
Cevapla