Kendilerinden saygı ve sadakat bekliyorlar, ama aynı şeyi erkekler istediğinde sorun oluyor. Örneğin, bir erkek “Bu kadar açık giyinme, insanlar sana bakıyor, sen de bunu bildiğin halde böyle giyiniyorsun. Bu hem bana saygısızlık hem de sadakatsizlik” dediğinde, kadın hemen “Ben özgürüm, kimse beni kısıtlayamaz” diye tepki veriyor.
Peki o zaman soruyorum: Böyle bir zihniyete sahip olduğunu bildiğin bir insanla neden sevgili oldun ya da evlendin? Kadınlar sürekli “Erkek şöyle olmalı, böyle olmalı” diyebiliyor ama erkek aynı beklentiyi dile getirdiğinde “Beni kısıtlıyorsun, özgürlüğüme karışma” deniyor. Bu ne kadar saçma ve çelişkili bir düşünce.
Evlilik zaten iki tarafın da fedakârlık yaptığı, karşılıklı anlayış ve saygının olduğu bir kurumdur. Seven erkek kıskanır, korur ve sahiplenir. Bu, sevginin doğal bir sonucudur.
Açık giyinmekle “özgür ve güçlü kadın” olunmuyor. Eğer öyleyse, o zaman hayvanlar insanlardan çok daha özgür ve güçlü demektir. Gerçek özgürlük ve güç, sorumlu davranmak, sevdiğin insana değer vermek ve karşılıklı sınırlara saygı duymaktır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer