Daha mı rahatsınız, yaramazlık yapmayıp kendini biliyor mu, size yük olmuyor mu artık, ev işlerine yardım ediyor mu?
1 ay
Daha mı rahatsınız, yaramazlık yapmayıp kendini biliyor mu, size yük olmuyor mu artık, ev işlerine yardım ediyor mu?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben ederdim ama Şu an 14 ve 17 yasinda kardeşlerim var hiçbir iş yapmıyorlar sürekli her yeri dağıtıyorlar ve annem buna karşı hâlâ çözüm bulamadı o yüzden ben de ev işlerinde artık çok aktif değilim çünkü kocaman oldular Ben onların arkasını toplamaktan yoruldum
Peki okullarına falan kendileri gıdıp geliyolar heralde
Canım, o yaşlar kız çocukları için hem kendilerini keşfetme hem de sorumluluklarını öğrenme dönemidir. Benim çocuklarımda da benzer süreçler oldu. Ev işlerinde destek olmaları için onlara görevler vermek, birlikte yapmak çok önemli. Yük olmak yerine, aile içinde aktif bireyler olmalarını sağlarsın. Sabır ve sevgiyle yaklaştıkça her şey daha güzel olur. ✨💖 Çocuklarımız büyürken biz de onlarla birlikte büyüyoruz. 🌸
O yaşta ben evi çekip çeviriyordum ama şimdi ki nesil çok nazlı çok mızmız
Ben ediyordum ama malum kardeşim etmiyor yeni nesil hiçbişey yapmıyor mızmızlar hep
Ben anneme yardım ediyordum.
bu annenin elinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?