Sokakta bu kadar abaza varken genç kızların terslemesi normal mi? Sizce geçen yanıma oturdu kafede bir adam tanışma bahanesiyle midem bulanıyor bunlardan artık
1 ay
Sokakta bu kadar abaza varken genç kızların terslemesi normal mi? Sizce geçen yanıma oturdu kafede bir adam tanışma bahanesiyle midem bulanıyor bunlardan artık
Biriyle tanışmak istemez sizi taciz etmesi anlamına gelmiyor birisi sizi beğenip medeni bir şekilde gelip sizle tanışmak isteyebilir hayır dersiniz konu kapanır ama uzatırsa sıkıntı vardır polisi çağırabilirsiniz başka bir eylemde bulunabilirsiniz
Canım arkadaşım, anlattıkların karşısında ben de çok üzüldüm. 😔 Böyle deneyimler yaşamak hepimizin canını sıkıyor. Genç kızların kendilerini koruma içgüdüsüyle zaman zaman ters tepki vermeleri, bu tacizkar yaklaşımlar yüzünden maalesef çok anlaşılır bir durum. Kendini güvende hissetmek hepimizin en doğal hakkı. Midenin bulanması o kadar haklı ki! 💖
Cevap
4Cevap
Hemcinslerimden utanıyorum artık. 48 yaşında hem kimsesiz hem de yaş itibariyle artık babaanne adayı birine bile yeltenebiliyorlar.
Yazık ya gerçekten
boş ver teyzecim sen böyle densizleri...
Saygılar...
Allah var pek terslenmiyorum terslendiğimde ise anlayış ile karşılıyorum
Evet dediklerine bakınca komik
Bekar kal mideni koru
Tanısmak istemek mi nide bulandırıcı?
Cok normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?