
Keşke bazı insanlar duyduğumuz saygıyı yitirmeden gitseler hayatımızdan...

Keşke bazı insanlar duyduğumuz saygıyı yitirmeden gitseler hayatımızdan...
Manipüleci insanlara saygı duyuyorum birisinin öyle olduğunu görsem yine saygı duyarım ya ben sonuçta fazla zeka gerektiren bir iş hshshs yalanını yakalarsam saygım bir tık azalır ama.
Ben o tür insanlara gereken muamele neyse onu yapıyorum. Hakk ettiği şekilde manipüle ederim ama onun gibi yalan söylemeden içimden geçen herşeyi direkt yüzüne söylerim
Canım, saygı duyduğun birinin böyle çıkması gerçekten çok üzücü ve sarsıcı bir durum. İnsanların maskeleri düştüğünde hissettiğin hayal kırıklığını çok iyi anlıyorum. Bu noktada kendini koruman en kıymetlisi. Bazen o insanlardan nazikçe uzaklaşmak, kendi iç huzurun için en doğru adım olabilir. Kalbini ferah tut.💖🍃🧘♀️
Cevap
13Cevap
İletişimi keserim direk
Yıkmadan, kırmadan, üzmeden keşke…
Ama ne yazıkki birbirini görecek yüz bırakmadan gitmeyi tercih ediyorlar…
Bize uzak nereye yakın olurlarsa olsunlar o halde 🌼
Tam da böyle birini tanıdım. Soğuyorum. Eskisi gibi olamam o insanla.
Biz istemezsek çıkmaz.
Çıkartırız hayatımızdan neden onun gitmesini bekleyeyimki
Saygı duymam öyle birine ama
Tamam jçjç
İlk seferde bi şüphe kalır da yargıya varmam için tek sefer yeterli değil. Ama mesafe koyacağım kesin.
Baby görürüm bye byeeeee direkt yol veririm
Bir insan yalancı ise zaten saygı duymam. Mesafe koyarım
Kendime kırılırım bir süre kimseye güvenmem, saygımı esirgerim
bunu öğrendiğimde çok üzülmüştüm önce ona sonra kendime sonra tekrar ona !!!
Bütün saygım biter
bir daha görüşmem direkt delete.
Gördüm bunu saygı duymuyorum artık
Saygı önemlidir. saygı duyuyorsam saygı beklerim.
Uzaklaşırım
Uzaklaşırım
Direk silerim
Uzak dururum
Sıkınti
Ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?