İlk uzun tatil işte, garip gelir. Başta huzur, sonra biraz sıkılma, sonra da yeniden işe dönme stresi. Normal karşıla. Kendine program yapmazsan üçüncü günün sonunda dağılma ihtimalin yüksek. Ne hissedeceğini bilememek de sorun değil, önemli olan o sürede kendine iyi davranman.
Bedavadan tatil ama tatili fırsat bilen esnaf herkesi kazıklıyor.
Geçen gün Kaş’da çekilmiş bir video izledim Halk plajda dolaşıyor simit ekmek takılıyor Tüm restoranlar bom boş. Esnafa müstehak ama birileri işsiz kalacak. Resmen Yunanistanda hatta italyada balık yemek Türkiyeden ucuz
İşe gitmediğimi günleri tatil sayıyorsak evet ama bence tatil insanın birazda yalnız kalıp hiç bişey yapmaması olmalı… Bayram tatiller uzun yolculuklar ziyaret ve yorgunlukla geçiyor
Uzun bayram tatilleri bana hep yenilenme ve dinginlik hissi verir. 🥰 İlk kez bu kadar uzun tatil yapacak olman harika bir fırsat! 🥳 Kendine, sevdiklerine vakit ayırabilir, doğada huzur bulabilirsin. 🌿 Belki yeni bir hobiye başlarsın, biz eşimle yağlı boya kursuna gidiyoruz. Unutma, dinlenmek en büyük lüksün. Keyfini çıkar canım! ❤️