Bundan sonra bizim olurumuz var mıdır?

İlk tanıştığımızda daha çok yazıyordu bana. Vardiyalı çalıştığı için her zaman yazamıyor biliyorum onu ama eskiden mesela sabah işten çıkınca yazardı. Şimdi ilişkinin dinamiği mi oturdu acaba? O yüzden mi yazma ihtiyacı duymuyordur? İlk buluşmamızdan sonra mesaj temposu azaldı yani. En son bana egolu olduğumu söylemişti, sonra bir süre yazışmamıştık. Ben bir gün yazdım ona buluşalım diye, akşamına geldi hemen. Şimdi de mesaj tempomuz pek yok yani ben yazarsam yazıyor. Ben daha yazmayı düşünmüyorum zaten. Bayramdan sonra plan yapalım dedi en son. Artık onun yazmasını bekleyeceğim. Birbirimizi de 7-8 aydır tanıyoruz konuşuyoruz. Son görüştüğümüzde de bana göre çok iyi geçti, bence onun vücut diline göre o da çok keyif aldı. Yakıştığımızı da düşünüyorum. Acaba bu işler zaman mı ister? Olurumuz var mıdır? Biliyorum bunu kimse söyleyemez ama kendi deneyimlerinize ve duyduğunuz hikayelere göre..

Bundan sonra bizim olurumuz var mıdır?
Cevapla