Bakar kadınlar evde arıza tadilat bir şey olunca nasıl çözüyor?

Çok büyük dert oluyor ya, kimse olmayınca. Usta çağırmak dünya para. Bu işlerden anlayan biri herkesin yakınında olsa keşke.

Güncellemeler
1 ay
Aslında bir ustam var herşeye çağırıyorum ama ona da her seferinde ayıp oluyor diye düşünüyorum. Her seferinde yazık adama. Çok para işine de girmeyince mahcup oluyorum
Güncellemeler
1 ay
Yani evin içindeki insan gibi olmuyor haliyle. Her seferinde eziyet ediyorum adama diye düşünüyorum
Bakar kadınlar evde arıza tadilat bir şey olunca nasıl çözüyor?
Cevapla