Geçmişi bırakıp kendime nasıl yeni bir sayfa açabilirim, hayata yeniden nasıl umutla bakabilirim?

Çok acılar çektim hep kullanıldım hep üzülen bendim arkada sürünen bendim hiç kimse beni sevmiyor çıkarı için geliyor ve gidiyor ailem bile bana değer vermiyor 22 yaşıma kadar hata yapmadım sonra biri girdi hayatıma her şeyimi alıp gitti şu an hayatımda ama ne yazıyor ne arıyor daldan dala gidiyorum hepsi de beni kullanıyor gerçekten beni seven bir erkek olmadı hayatımda ailem baskıcı annem çok üzüyor beni hep aşağılıyor para istesem 100 TL'den başka vermiyorlar sabahtan akşama kadar köpek gibi tarlada çalışıyorum ne yapsam yaranamıyorum Allah'ı çok seviyorum ama o kadar günahkarım ki onun kapısına gitmeye yüzüm yok 23 yaşındayım hayatta hiçbir umudum kalmadı ne kadar duş alsam da bedenim temizlenmiyor ömür boyu kirli olacağım hep ben en büyük kötülüğü kendim kendime yaptım ne anam sevdi ne babam el oğlu mu sevecek beni
Geçmişi bırakıp kendime nasıl yeni bir sayfa açabilirim, hayata yeniden nasıl umutla bakabilirim?
Cevapla