Çok acılar çektim hep kullanıldım hep üzülen bendim arkada sürünen bendim hiç kimse beni sevmiyor çıkarı için geliyor ve gidiyor ailem bile bana değer vermiyor 22 yaşıma kadar hata yapmadım sonra biri girdi hayatıma her şeyimi alıp gitti şu an hayatımda ama ne yazıyor ne arıyor daldan dala gidiyorum hepsi de beni kullanıyor gerçekten beni seven bir erkek olmadı hayatımda ailem baskıcı annem çok üzüyor beni hep aşağılıyor para istesem 100 TL'den başka vermiyorlar sabahtan akşama kadar köpek gibi tarlada çalışıyorum ne yapsam yaranamıyorum Allah'ı çok seviyorum ama o kadar günahkarım ki onun kapısına gitmeye yüzüm yok 23 yaşındayım hayatta hiçbir umudum kalmadı ne kadar duş alsam da bedenim temizlenmiyor ömür boyu kirli olacağım hep ben en büyük kötülüğü kendim kendime yaptım ne anam sevdi ne babam el oğlu mu sevecek beni
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer