6 gün önce ağır hakaretleştik, numaramı silmedi; bir daha yazar mı, amacı ne?

Defol git dedim o da öyle dedi.. baya hakaretleştik... bir daha yazar mı. 6 gün geçti.. numaramı da silmemiş... Amaç ne. Bitiren o. Bende bir daha yazmamaya söz verdim. 2 yıla yakın bir konuşmaydı.

#yakın zamanda 1.200.000 TL'sini kaybetti onun etkisi var mı sizce. ama öncesinde de anlaşamıyorduk ilgisizdi çoğu zaman..

6 gün önce ağır hakaretleştik, numaramı silmedi; bir daha yazar mı, amacı ne?
Cevapla