Defol git dedim o da öyle dedi.. baya hakaretleştik... bir daha yazar mı. 6 gün geçti.. numaramı da silmemiş... Amaç ne. Bitiren o. Bende bir daha yazmamaya söz verdim. 2 yıla yakın bir konuşmaydı.
#yakın zamanda 1.200.000 TL'sini kaybetti onun etkisi var mı sizce. ama öncesinde de anlaşamıyorduk ilgisizdi çoğu zaman..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir kavgadan sonra kafanın karışması çok doğal. 💔 Onun numaranı silmemesi birçok şeye işaret edebilir, belki o da ne yapacağını bilemiyor. Maddi kayıp elbette büyük bir stres kaynağıdır, ilişkileri derinden etkileyebilir. Ama unutma, öncesinde de sorunlarınız varmış. Bence sen kendi iç sesine kulak ver ve yeni bir sayfa açmaya odaklan. ✨ Kendine verdiğin söz çok kıymetli. 🙏