Kadınlara sorsak sorun erkekte olur, kadın her daim mağdur olur ama diğer ikinci, üçüncü evliliklerinde de mutlu olamayan kadınlar var, sorun sadece erkekte mi yoksa kadınlarda mı geçimsiz, bence 2. si daha ağır basıyor
29 gü
Kadınlara sorsak sorun erkekte olur, kadın her daim mağdur olur ama diğer ikinci, üçüncü evliliklerinde de mutlu olamayan kadınlar var, sorun sadece erkekte mi yoksa kadınlarda mı geçimsiz, bence 2. si daha ağır basıyor
Biliyor musun ağır gelecek şimdi sana ama maddiyat veremiyorsa bir erkek kadına verebileceği pek bir şey yok. Ben evlenmiş biri olarak sana söylüyorum mutlu olmadım. İlgilenilmek, iki hoş laf ister bir kadın kıymetli hissetmek bir erkek bunu bile çok görür. Sadece evliliğin mutfak, temizlik, çocuk olmuşsa geriye sadece evladın kalır. Sadece birlikte olmak istediği zaman ilgi gösteren bir erkeğe kimsenin ihtiyacı yok. İki kişilik yalnızlıktansa tek kişilik yalnızlık yeğdir. Kanepede uyuyan, tv izleyen biri eksik sadece.
Sen bi adamı sevmiyorsan yaptığı her şey gıcığına gider kadın evden gitmesin diye kadını sürekli ödüllendiren erkekte düşüktür hiç bir kadın istemez böyle bir adamı kadınlar kendini kandırıyor sadece senin tatmin olmadığın başka şeyler vardı muhtemelen kendine bile açıklayamadığın
Hadi ya. Eğer öyle bir şey olsa o eksikliği ararım ama öyle bir şey yok. Bir insanın davranışları insanca olmalı. Sana değer vermeli, ailesi ile sürekli sınır koymakla uğraşmamalısın.
Ben kendimi tamamladım oldum ben olgunun diyince böyle mi olduğunu sanıyorsun insanlar kendi zayıflıklarıyla yüzleşmekten kaçar eksikliği arayıp bulamadığında bu yok olduğu anlamına gelmez kimse mükemmel değildir
Sen Türkçe anlıyor musun? Kimse sana ben mükemmelim demedi. Bu dediğin şeyi kendine uygula bana sen kendinde bir eksik zayıflık görüyorsun ki debeleniyorsun gibi geldi.
Bazı şeyler çok abartılıyor ve bazı kadınlar hak etmeyen adama bile geçimsiz olmayı normalleştirmiş durumda. Genel bir yargı var kadın için de erkek için de. Aslında herkes durup empati yapsa ve üstüne düşen sorumluluğu bilse, büyük oranda geçinmek daha kolay olur.
Canım benim, bu karmaşık konuda tek bir neden göstermek gerçekten zor. 🤷♀️ İlişkilerde sorunlar genellikle iki tarafın da beklentileri, iletişim tarzları ve yaşam deneyimlerinden kaynaklanır. Herkes farklı bir dünya, bu yüzden anlaşmazlıklar da kaçınılmaz olabiliyor. Önemli olan karşılıklı anlayış ve sevgiyle yaklaşıp çözüm aramak. Bekar annelerin artışı toplumsal dönüşümün bir yansıması aslında. Kalpler kırılmasın yeter ki. 💖🌱
Cevap
3Cevap
Kimse düzgün adamı bosamaz
İstisnalar vardir bilemem ama her şeyin sorumlusu kadın olamaz
Bu denkleme göre her şeyin sorumlusu %100 erkekte olamıyor
E yani
Kimse düzgün adamı bosamaz olayında saçma bu arada düzgün değilse niye başta evleniyor düzgün olmayanla
Ama anlayamazsın
Evlenirken ondan düzgünü yoktu bütün erkeklere kendini kapatıyordu 😂 demek ki bazı kadınların evlilik nedeni de aşk değil belki baskıcı ailesinden kurtuluyor evlenerek
Sen anlamadım insan en başında aşık olur konduramaz gözler kör olur ya evlendikten sonra anliyor
Sen büyük konusuyorsun
Büyük konuşmuyorum geçen sene yanlış hatırlamıyorsam 180 bin kişi boşanmıştı boşanmaları başlatan tarafın büyük çoğunluğu kadın "adamı olanı kadın" boşamaz diyorsun ya buna istinaden diyorum adamlık kavramı neye göre şekilleniyor buna bir bak önce siz kadınlara göre TR'de adam yok ama evlenmekten de kendinizi alıkoyamıyorsunuz
TR’de adam yok lafını sen söylüyorsun farkındasın değil mi? Sonra da kadınlara kızıyorsun. İnsanlar evlenirken kimsenin alnında nasıl biri olduğu yazmıyor. Boşanma olması da bazen yanlış insanı fark edecek kadar cesur olabilmek demek.
Hiç bir kadın evliliğin bitmesinden kendini sorumlu bulmuyor çünkü kendi payı varsa da bundan ders çıkarmıyor. Bende hataylıydım ya evet diyen kadın hiç gördün mü sen. Kadın böyle davranınca sorunlu otomatik erkek oluyor ben demiyorum zaten genel yargı hep kadın mağdur olunca sonucunda TR'de adam yoka çıkıyor.
Senin açık açık kadınlarla bir alıp veremediğin var daha fazla konuşmak istemiyorum en haklı en suçsuz erkekler tm
Sen de erkekleri seven sayan bir kadınsındır eminim 😂
Hakli olanin yanındayım genel geçer yargılarda bulunmuyorum en azından
Yapma yauw çok biliyon sen kim soldurdu gülünü senin bakim 😂
Merak etme, bir erkeğin soldurabileceği kadar narin olsaydım şu an seninle bu konuşmayı yapıyor olmazdım 😂
Her şeyde kendinizi başrol görmeseniz mi acaba komiksiniz
O gülü canlandıran olsa zaten şu an benimle bu konu altında yorumlaşıyor olmazdın sende haklısın 😂
Kendine yazdığın anlam kadar önemli olsaydın keşke
Herkesin bir şeye yüklediği anlam kendi iç dünyasının yansımasıdır. Beni tanımıyorsun ama ben karşımda hayata karşı kırgın bir kadın görüyorum elinden geleni yap o solan gülü yeniden canlandırmak için :)
Sağol denerim
Kadın ve erkek rolü çok değişti son yıllarda. Rol paylaşımı sorunu var. Bu nedenle evlilikleri yürütmek çok zor bu devirde
İki tarafın sorunu bu
Kafa yok yarısında
Zevkini yaşıyorlar öyle deme
nerdne bilion mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?