Kadınların sevgisi ve sadakati, erkeğin durumu kötüleşene kadar mıdır?

Kendi hemcinslerime bakıyorum da, erkek en ufak maddi sıkıntı yaşasa hemen o erkeği küçük görmeye başlayıp ayrılıyorlar; bazen de bir kaza sonucu fiziksel engel oluştuğunda ayrılıyorlar. Oysa erkek, bir kasiyere de aşık oluyor, bir karton toplayan kadına da. Erkekler bu kadar önemsemezken, kadınlar neden parayı ve statüyü bu kadar önemsiyor? Hipergami gerçekten var mı?

Kadınların sevgisi ve sadakati, erkeğin durumu kötüleşene kadar mıdır?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınların sevgisi ve sadakati, erkeğin durumu kötüleşene kadar mıdır?
Cevapla