Kadınlar neden evlenmek istediğinde karşı taraftan ev araba isteyince kötü algılanıyor?

Erkekler geneli çirkin olan kadına kaba davranıyor, güzele prenses gibi bakıyor. Kadın evleneceği adamdan ev, araba istediğinde neden bu sorun oluyor? Bana göre erkeğin en büyük silahı parasıdır. 35-36 yaşına kadar gelmiş evi olmayan, işi olmayan adam genç kız, yüzü güzel, vücudu güzel, boyu uzun, pürüzsüz kadın istiyor. Kadın erkekten ev isteyince yok sen maddiyatçısın. E evde zaten çamaşır, bulaşık, çocuğa bakma işlerini zaten kadın yapıyor, evi geçindirme işi erkeğe kalıyor. 35-36 yaşına kadar gelmiş, hadi araba sorun değil ama evi olmayan erkek bana sorumsuz geliyor, işi olmayan vs. Biz bunu dediğimizde maddiyatçı, çıkarcı vs. Hiç kimse ömrü boyunca kıt kanaat geçinmek istemez yani, sonuçta 5 tane villa isteyen birisi değiliz.
Kadınlar neden evlenmek istediğinde karşı taraftan ev araba isteyince kötü algılanıyor?
Cevapla