Erkekler geneli çirkin olan kadına kaba davranıyor, güzele prenses gibi bakıyor. Kadın evleneceği adamdan ev, araba istediğinde neden bu sorun oluyor? Bana göre erkeğin en büyük silahı parasıdır. 35-36 yaşına kadar gelmiş evi olmayan, işi olmayan adam genç kız, yüzü güzel, vücudu güzel, boyu uzun, pürüzsüz kadın istiyor. Kadın erkekten ev isteyince yok sen maddiyatçısın. E evde zaten çamaşır, bulaşık, çocuğa bakma işlerini zaten kadın yapıyor, evi geçindirme işi erkeğe kalıyor. 35-36 yaşına kadar gelmiş, hadi araba sorun değil ama evi olmayan erkek bana sorumsuz geliyor, işi olmayan vs. Biz bunu dediğimizde maddiyatçı, çıkarcı vs. Hiç kimse ömrü boyunca kıt kanaat geçinmek istemez yani, sonuçta 5 tane villa isteyen birisi değiliz.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer