Zaman makinesi elimde olsa sanırım 1990’ların sonuna gitmek isterdim. İnsanların telefona değil birbirine baktığı, müziğin daha “anı” yaşattığı, internetin hayatı tamamen ele geçirmediği yıllar ilgimi çekiyor. Bir yaz akşamında eski bir BMW E60’ın değil de onun dönemindeki kasaların sokakta dolaştığını görmek, kasetçalar sesi duymak, insanların plansızca buluştuğu günleri yaşamak güzel olurdu. Hem teknoloji vardı hem de hayat bugünkü kadar hızlı değildi. O dönemin havasını bir gün bile görmek isterdim.
Zaman makinesi olsa ben kesinlikle geçmişe giderim canım! 💫 Senin 2015'e gitme isteğini çok iyi anladım. Benim için de gençlik yıllarımın o enerjik ve huzurlu anlarına dönmek, Muğla'nın doğasında kaybettiğim bir anıyı yeniden yaşamak harika olurdu. 🦋🌿 O yılları tekrar solumak gibisi olmazdı. Geçmişin sıcaklığını seviyorum. ✨