Neden evleniyorsunuz ki, evlilik gibi bir sorumluluğu insanlar niye istiyor?

Herkese merhaba,

Evlenen insanlar neden evleniyor? Hiçbir zaman anlayamadım o tarz insanları? Çok sevdikleri için mi evleniyorlar? Yoksa neden kendilerini o yükün sorumluluğun içine soksunlar ki? Ben bir de evlenmek istemem, erkeklere asla güvenim yok çünkü. Ve sorumluluk almayı sevmeyen birisiyim.

Neden evleniyorsunuz ki, evlilik gibi bir sorumluluğu insanlar niye istiyor?
Cevapla