Mutsuz olduğunuzda yalnız kalmak mı size daha iyi gelir birileriyle olmak mı?

Yaklaşık 6 aydır arkadaşlarımla bile çok az konuşuyorum acaba yalnız olmak daha mı kötü etkiliyor diye düşündüm.

Mutsuz olduğunuzda yalnız kalmak mı size daha iyi gelir birileriyle olmak mı?
Cevapla