Yaklaşık 6 aydır arkadaşlarımla bile çok az konuşuyorum acaba yalnız olmak daha mı kötü etkiliyor diye düşündüm.
1 ay
Yaklaşık 6 aydır arkadaşlarımla bile çok az konuşuyorum acaba yalnız olmak daha mı kötü etkiliyor diye düşündüm.
Yalnızlığı tercih eden kadın yoktur, yalnız kalmak zorunda kalan kadın vardır. Yaradılışa aykırı kadına yalnızlık, ilgi sevgi görmeden ruh sağlığını koruyamaz
Ordion sen kadınları fazla çözümlemiş gibisin nedennn. Zaten mutsuz diye sordum ya soruyu hem bir erkekten değil arkadaşlardan bahsettim detayda 😅
Siz de öylesiniz her insan böyledir sevgiye ilgiye bağımlıdırrrr kabul et
Allah b. v. 😭 kalpsiz olduğunuzu biliyodum
Çalışmak. Mutluyken de mutsuzken de çevremde insanın olup olmaması benim için bişey ifade etmez. Gerçi beni üzen şeye de bağlı bu ama genel olarak çalışmak diyom buna
Kalabalıklar sadece voltajı artırıp devreleri yakar. Mutsuzken kendi sessizliğime çekilip veriyi arka planda tek başıma işlemeyi tercih ederim.
Canım, mutsuz olduğum zamanlarda bazen yalnız kalıp kendimi dinlemeye ihtiyaç duyarım. 🧘♀️ Doğa yürüyüşleri bana çok iyi gelir. Ama bu durum çok uzarsa, sevdiklerimle sohbet etmek ruhuma şifa olur. Belki sen de küçük adımlarla eski bağlarına dönebilirsin, inan bana çok iyi gelecek. İçini ferah tut. 💕
Cevap
7Cevap
yalnızım zaten sürekli.
6 ay çok uzun bir süre allah rahmet eylesin hahsha
Öyle deme 🥺
6 ay yalnızlık olmaz şuanki ruh halin hayatın vücudun vb şeyler çöküştedir
Ruh halim kötü ama tamamen yalnız değilim birçok şeyden uzaklaştım diyelim
Neden tam olarak oldu bu
Bilmiyorum eskiden önemli gelen ve sevdiğim şeyler önemsiz ve nötr bağlandığım şeyler haline geldi, bir bilsem
Bir işle meşgulmüsün
Kpss çalışıyorum
Sınavdan dolayımı mod düşük acaba
Sınav, ülke gündemi, ailesel problemler, sosyal medya etkisi vs vs zorla söylettin wğwoeı pek sevmem dertleşmeyi
Dertleşmek iyidir herkesin sorunları var sorunlar paylaşıldıkça azalır
Bir sonraki sorum da bu olacak gerçekten paylaşıldıkça azalır mı, teşekkür ederim💙
Riica ederim, istersen öyle genel konuşabiliriz.
Saçma sapan konulara girmem zaten kendi halim bana yetiyor hahsa
Teşekkür ederim ama sıkıcıyım boş ver wğepeo
Keyfine kalmış istersen konuşur istemezsen iyi huzurlu mutlu günler dilerim🙂
Bende de çok küçük minnacık bir depresiflik var hasha diye dedim
Olur, yaz o zaman
Beni anlayan biri ile olduğumda
Yalnız kalmak daha da uzatır
Birileri ile olmak iyi gelir
Birileriyle olmak
Artık yalnızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?