Merhabalar eşimle ikimiz de ikinci evliliğimizdeyiz. Onun bir kızı var, bizimle beraber yaşıyor, çok seviyorum, o da beni çok seviyor ama eşime yetmiyor birçok şey, yani hep daha fazlasını istiyor kızına karşı. O böyle üsteledikçe kızını çok sevmeme rağmen gıcık olmaya başlıyorum çocuğa bile. Çünkü eşim için kızı hep kızı. Benim de var çocuğum bu arada, o da bizimle ama o hiç söz konusu olmuyor. Ben bu durumları nasıl aşacağım, nasıl dengeleyeceğim, çok yoruluyorum. Bizim ortak bir çocuğumuz olsa diyorum acaba eşim bu konuyu aşar mı. Uyandığım saat bile çocuğunu etkileyeceğini düşünüyor veya bir yere çıkmam, dışarı gezmeye gitmem, her şey için surat yiyorum. Var mı bu durumlara fikri olan, biraz karışık sordum gibi oldu ama
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer