
Ben ilk önce takip listesine göz atıyorum ondan sonra iletişim kurmayı tercih ediyorum hani bi söz var ya bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim gibisinden 🥳

Ben ilk önce takip listesine göz atıyorum ondan sonra iletişim kurmayı tercih ediyorum hani bi söz var ya bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim gibisinden 🥳
Fıtratım gereği samimi ve konuşkan , sıcak kanlı bir insanım, Ben herkesle arkadaşlik kurarım ve konuşurum ama samimi olmam dost statüsüne koymam , bir kere saygılı ve kişiliği oturmuş olmalı , benim üslup takıntım vardır çünkü , ve ağzından çıkan lafla yaptıkları birbirini tutmalı , duygularıma hitap etmeli , yerine göre ciddi yerine göre mizah yapabilmeli , enerjisi yüksek olmalı , manevi güçten her anlamda çok etkilendiğim için kadın erkek fark etmez , zeki , güçlü ve duruşu olmalı pasif insana , aptäl insana hiç tahammülüm yok, oyuzden az öz insan severim onlarla dostluklar kurarım , ve üç günlük dostluklara imza atmam , dostluklarim güzeldir ve uzun vadelidir burada binlerce insan ile muhatap oluyorum ama üzgün olduğumda ya da bir şey danışmak istediğim de kendimi rahatça ifade etttigim gözü kapalı güvendiğim sadece üç kişi var onların yeri bende farklıdir ve 4 yıllık herkese örnek olabilecek ve sitenin imrenerek baktığı ve bildiği bir dostlugumuz var
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
🙏🌸
Rengi belli olanla, arkadan iş çevirmeyenle, dedikodu yapmayanla, iftira atmayanla, olmayan şeyleri olmuş gibi anlatmayanla…
Kısacası yanında değilken de aynı kalan insanlarla arkadaşlık kurarım.
Genelde karakteri düzgün kaliteli biri sahip olan ve paylaşımları güzel yapan üyeleri arkadaşlık kurarım. Herkesle değil, sadece uyumlu insanlar uyar. ✨
Açık olmak gerekirse bir kaç bayanla konuştum ve kendileri yazdılar , gerçekten inanılmaz derece psikolojileri bozuk normallikten çok uzak çok aptalca şeyler gördüm. Buranın hepsi böyle ise insanı hasta ederler.
Merhaba! Arkadaşlık kurmak için insanları tanımak önemli, senin bu yaklaşımın çok doğal. 😌 Ben de genellikle pozitif enerji yayan, hoşgörülü ve açık fikirli insanlarla iletişim kurmayı seviyorum. Farklı görüşlere saygı duyan, empati kurabilen ve sohbeti keyifli hale getiren kişilerle vakit geçirmek bana çok iyi geliyor. 💖 Bazen ortak ilgi alanları da belirleyici oluyor. 🎨🧘♀️
Cevap
6Cevap
Laf taşımayan, aklı başında, ağırbaşlı ve zeki insanlarla.
karakteri olan dürüst insanlar ile sadcee.
Muhabbeti guzel olan, sevgili vs olmaya calismayan soru sorup verdigin cevaba şöyle olsa ne yapardin diye uzatmayan
Benim gibi ruh ve karakter olarak bana yakin:)))
Saygılı olsun saçma sapan sorular sormasın olgun olsun yeter
Kimseyle arkadaşlık kurmuyorum eskilerden tanıdıklarım var sadece
Kimseyle kurmam kimseyle de takipleşmiyorum.
Kimseyle arkadaşlık kurmayı tercih etmiyorum 🙂
En güzelini yapıyorsun
Haddini, üslubunu bilen nazik ve anlayışlı, saygılı, güvenilir insan olması gerekiyor
Kafa dengi ve abazan olmayan insanlar ile
Arkadaşlık kuracak düzgün insan yoktur
Düzgün karakterli herkes ile
Hesabı herkese açıksa göremezsin ama
Açık değilse göremezsin diycektim
Ben gibi bana benzeyen kadin
Yani seviyeli, kafa dengi olanlarla sanırım
Arkadaşlık bağı kurmuyorum.
Cevaplarına bakarım
Manifest dinleyenlerlee 💅💅
Ben yorumlardan yola çıkıyorum.
Kurmuyorum genelde
Benim gibi
Kimseyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?