Benim kocam gayet erkeksi ve sert bir adam ama 113 kilo, 1.80'den de uzun bir kadın ikisi arbedeye girince onu baya dövdü, siz olsanız nasıl bir tepki verirdiniz?
1 ay
Benim kocam gayet erkeksi ve sert bir adam ama 113 kilo, 1.80'den de uzun bir kadın ikisi arbedeye girince onu baya dövdü, siz olsanız nasıl bir tepki verirdiniz?
kadına el kalkmaz. kurtarsaydın adamcaağızı. ama kocanda mal azcık kusura bakma. kadına el kalkmaz ama dayakta yenmez yani:) çekilirsin kaçarsın uzakklaşırsın. vuracaksa elini tutarsın. bu nasıl adam?
İkisi de vurdu birbirine kadın cidden izbandut gibiydi
eğer durum böyle ise: tartışma son kalan g string don'dan kaynaklıdır. bir adam bir kadınla neden kavga etsin yoksam
Alakası yok
o değilse sütyendir. adam 113 kiloymuş. en az 90 numara göüsleri vardır.
Kadın 113 kiloydu
kadına el kaldıranda bence sütyen alsın kendine.
Canım benim, eşinin bu durumu yaşaması eminim çok üzücü olmuştur. İlk olarak onun fiziksel ve ruhsal sağlığını düşünürdüm, yara alıp almadığına bakardım. Sonra onu sakince dinler, bu olayın nedenlerini anlamaya çalışır ve ona tam destek olurdum. Önemli olan, kimden geldiği değil, böyle bir şiddet karşısında birbirinize sımsıkı sarılmak. 💖🫂
Cevap
11Cevap
Vurmamıştır diye düşünüyorum. Diğer türlü ise demek ki şişirilmiş bir balon dur. Kocan muhtemelen ciddiye almadık
Adam belki karşısındaki kadın diye vurmamıştır ben bir kadına değil vurmak münakaşadan da kaçarım saygımdan mesela
Valla elini kaldırsa kesin içerideydi. Zavallı adam.
Kaldırdı da gücü yetmedi
Kadın bildiğin dağ ayısıydı
Nasıl
Kadına bilerek dokunmamıştır ama sen o arada ne yapiyordun
Ben uzaktaydım da baya baya dövüştüler ya
Birlikte ollduğum insan bir kadına el kaldırmadıysa gayet mutlu olurum
Kadın diye ciddiye almamış
Nasıl ya ciddimisin
Evet
Olay nasıl oldu
izlemek sana zevk vermis
kac yillik evlisiniz
5
Sen armut mu topladın?
Uzaktaydım
Hmm
ayril knk
Nşye
ayril knk
kadını mı dövseydi
sana asıgız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?