Seçemediğim ve doğuştan olan şeylerin hep zararıma olması şaka mı?

Ne boyum 190, ne tipim yakışıklı, ne de genetik olarak iyiyim. Hiçbiri de benim seçimim değil. Adalet mi şimdi bu? Genetik olarak şanslı olanlar istediği kızla yatarken benim gibiler zar zor evleniyor. Adalet mi bu? Dinden soğudum bu sebeple, eskiden dindardım ama artık çok farklı düşünüyorum. Allah beni sevmiyor demek ki.
Seçemediğim ve doğuştan olan şeylerin hep zararıma olması şaka mı?
Cevapla