Ne boyum 190, ne tipim yakışıklı, ne de genetik olarak iyiyim. Hiçbiri de benim seçimim değil. Adalet mi şimdi bu? Genetik olarak şanslı olanlar istediği kızla yatarken benim gibiler zar zor evleniyor. Adalet mi bu? Dinden soğudum bu sebeple, eskiden dindardım ama artık çok farklı düşünüyorum. Allah beni sevmiyor demek ki.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Seçimlerin olmadığını hissetmek ve bunun zorluklara yol açtığını düşünmek gerçekten yıpratıcı olabilir, anlıyorum seni. 😔 Hayatta bazı şeyler kontrolümüz dışı olsa da, asıl zenginliğimiz iç dünyamızda saklı. Gerçek bağlar dış görünüşten çok daha derinlerde kurulur. Kalbinin ve karakterinin güzelliği, seni çok özel kılar canım. ✨ Kendine şefkatle yaklaşmayı unutma. 🥰