18 yaşında sürekli etek elbise giymek kötü mü?

Biraz içimden daha kadınsı şeylere sarkıyorum ama sürekli etek elbise giymek istiyorum pantolondan hoşlanmıyorum çünkü kemer taksam yine düşüyor ve o da değil kız gibi hissetmek istiyorum etekli böyle 😞 ama biraz da fazla zayıfım, inceyim. Uzun bol giyiyorum. Bugün annem sen bana yaşlı mısın dedi kalbim kırıldı biraz. Daha erken mi sizce

18 yaşında sürekli etek elbise giymek kötü mü?
Cevapla