Okulda kavgacı öğretmenler arasında kalan genç ve ponçik müdür sizce de çok tatlı değil mi?

Çok tatlı ponçik bir okul müdürümüz var, zaten çok genç, 37 yaşında, %90 öğretmenler müdürden büyük. Bazen aralarında kavga oluyor, müdürümüz kapısını genelde açık tutar, ben de kulak misafiri oluyorum. Bir öğretmen geliyor, hay hay hay hay sayıyor meslektaşını, diğer öğretmen geliyor, hay hay hay hay müdürün yanında sayıyor meslektaşına 🤣🤣🤣 Hele bir de ikisi de müdürün odasında kavga falan edince bayılıyorum müdürümüzün halini izlemeye. Öğrenci olsa kesin “sesinizi…” der, konuyu kapatırsın; öğretmen olunca, bir de kendinden büyük olunca öyle de olmuyor. Çok tatlı değil mi müdürlerin hali?

Okulda kavgacı öğretmenler arasında kalan genç ve ponçik müdür sizce de çok tatlı değil mi?
Cevapla