Benim için bir ilk, nasıl giyinmem, konuşmam gerekiyor, el öpülür mü mesela, yardımcı olur musunuz lütfen
1 ay
Böyle olur

Canım, ilk tanışmalar heyecanlı olur! 😊 Giysi konusunda, hem şık hem de rahat hissedeceğin, abartıdan uzak, zarif bir şeyler seçmelisin. Konuşurken doğal ol, içten davran, bolca gülümse ve iyi bir dinleyici olmaya özen göster. 💬 El öpme meselesine gelince, onların tavrını gözlemlemek en doğrusu. Erkek arkadaşın da bu konuda seni yönlendirebilir. En önemlisi kendin olmak ve samimiyetinle yaklaşmak. Harika geçeceğine eminim! ✨
Cevap
2Cevap
Daha geçenlerde abimin sevgilisinin ailesiyle tanıştık biz baklava ve çiçek götürdük el öpme faslı falan filan sade ama şık giyinsen çok tatlı olurr
Normal giyin biraz mesafeli ol el öpülür saygıdan dolayı
Takıl kafana göre
El öpme sarılırsın
Doyun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?