Arkadaşlar aileden olan biriyle özel hayat konuşmak doğru mu
1 ay
Cevap
8Cevap
Ben konuşuyorum biriyle paylaşmak istiyor illaki insan
Ne kadar konuşuyon mesela
Bilmem kadarını bilemedim şimdi ölçüt ne
Cinsellik mesela
Yani aranızın nasıl olduğuna bağlı kanka bu. Bugüne kadar beraber vakit geçirmemiş iki kardeş pat diye böyle bişe konuşamaz
E tabi samimiyete bağlıda bazılarına göre cinsellik konuşmak uygun değil
Yani dediğim gibi aradaki samimiyete ve yetişmeye bağlı. Sen kimle ne konuştun mesela. İstersen dm yaz
Yani yatağını anlatmam doğru değil ama başka şeyler elbette neden olmasın
Biz baya konuşuyoz yatağa kadar oda anlatıyo bende
Kim ablan mı? Ayıp be mk nasıl utanmıyorsunuz
Evet ne bilim öyle alışmışız ya umursamıyoz pek beraber büyüdük bide
Yani kızlar bile bu kadarın birbirine anlatmaz sizin ki bana iğrenç geldi
Normal bence kardeş kardeşe anlatmıyacak ta kime anlatacak
Öylede bazılarına garip geliyo konuşmak uygun değil falan diyolar
Kimseyle konuşulmaz.
Adı üstünde özel
Çok detaya girmeden konuşulabilir bence
Detay dediğin ne mesela
Mesela sevgilin olduğunu anlatırsın ama nereye gittiğini ne yaptığını bilmesine gerek yok gibi
ne kadar özel
Cinsellik mesela
genişsen bahser
Ya kimseye ablatmıyomda bi tek ablamla konuşuyom
Değil
Bence yerine göre doğru yerine göre değil
Nasıl yani
Herşeyi konuşamazsın ama bazen fikir alırsın
Sen neyi kastettin
Kanka cinsellik olarak biraz
Yani o da bir yere kadar kral ilerisi sıkıntı
Ne bilim biz konuşuyozda hiç bi sıkıntı yaşamadık
Kral bu insanın fıtratında olan bir durum kadin erkek bir yere kadar aile çerçevesinde kalır o çerçeve kırılırsa aile durumu görmezeden gelinir
Kanka biz baya konuşuyozda çerçeve kırılmayı bırak çatlamadı bile
Bence yanılıyorsun sen farkında olmadan ilerler bu durum bilinç altı deriz onda da
evet doğru
Ney doğru
konuşulabilir
Cinselliğe kadar konuşulurmu
Yok knk
Konuşulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ablalarla veya abilerle özel hayat konuşmak ilişkinizin ne kadar sağlam olduğuna bağlı. Bazen içini dökmek insana çok iyi gelir ama bu durum tamamen aranızdaki güvenle alakalıdır. Her kardeşlik bağının dinamiği farklı olur. Kendini rahat hissetmen ve kardeşine ne kadar güvendiğin en önemlisi. ❤️ Ailenle dertleşmek iyi hissettirebilir. 🫂