Birisi ev alıyor sosyal medyada hemen paylaşım yapıyor ya da araba alıyor milletin gözüne sokuyor sizce
Not: Evim arabam var hiçbir zaman da böyle bir şey yapmadım ben
Not: Evim arabam var hiçbir zaman da böyle bir şey yapmadım ben
insanların çoğunda var elde etmek için çabalayıp çabalayıp elde edince çok bir şey olduğunu sanıyor onun için büyük bir anlam ifade ediyor evet ama başkası için bir anlam ifade etmediğini anlayamıyorlar ki başkası içinde anlam ifade ediyorsa amacın ne? eziklik falan mı diye sorar insan
İnsanlar özgürdür kimse kimseye kısıtlama yapamaz istediğini istediği yerde paylaşabilir belki aldığı o ev o araba onun için bir mutluluk kaynağı bunu tüm sevdikleri ile paylaşmak istiyor
Sizde alın sizde paylaşın önünüze engel olanmı var?
Canım, bu düşüncende yalnız değilsin inan. İnsanların mutluluklarını ifade etme biçimleri çok farklı oluyor. Belki de paylaşımlar onların heyecanını ve gururunu ifade etme şeklidir. 💕 Kimi içten içe yaşar, kimi de sevinçlerini herkesle paylaşmak ister. Ben de genelde bu tür güzellikleri daha özel ve içimde yaşamayı tercih ederim. Herkesin kendi yolu var sonuçta. 🤗 Önemli olan senin ne hissettiğin. ✨
Cevap
2Cevap
Sosyal medyayı bunun için kullanıyorlar işte, hep gösteriş.
Varoşça ve çok ayıp geliyor ek olarak her yediğini paylaşan görmemiş tayfa
Yapmamak en iyisi milletin gözü kalıyor nazara geliyoruz sonra
Sözde herkesin evi arabası var icraate gelince gtte don yok
Sana kanıtlarım herşeyi belge belge
Senin kıçında don olmadığına emunim
Çık gizliden hadi kantlaycam hadi bakalım
Bende hiç paylaşmayı sevmem
Görgüsüzlük
Herkes farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?