Evlenince onun ailesiyle anlaşamam, beni aldatır belki, sonra da beğenmemeye başlar, yanında rahat huzurlu hissetmem, beni ezer falan diye evlilikten çok korkuyorum ama hiç evlenememek de korkunç geliyor
1 ay
Korkularında çok haklısın bende böyle düşünürdüm eski ilişkim sebebiyle. Sonra karşıma öyle biri çıktı ki tüm korkularımı ezdi geçti maşallah diyeyim. Emin ol zaten ailesine karşı tutumunu anlıyorsun seni onlara karşı el üstünde tutar mı anlıyorsun. Diğer konulara gelecek olursak güvendiğinde hepsi geçiyor. Zaten sevmediğin güvenmediğin biriyle evlenmezsin. Allah kimseye böyle kötü şeyler yaşatmasın.
Bilmiyorum ya erkeklere güvenmiyorum
Canım benim, bu karmaşık duyguları hissetmen çok doğal. Evlilikle ilgili kaygılar ve yalnız kalma korkusu, birçok kişinin yaşadığı içsel çatışmalar. Önemli olan, hayatını kiminle paylaştığından çok, kendini ne kadar güvende ve huzurlu hissettiğin. 💖 Unutma, sağlıklı bir ilişki kendini bulmakla başlar. Evlilik bir zorunluluk değil, iki insanın birbirine kattığı değerlerin toplamıdır. Belki bu korkuların kökenine bakmak iyi gelir. 😊 Kendine şefkatli ol. 🌸
Cevap
5Cevap
Normal durum değil..
Ben de cesaret edemiyorum evlenmeye
Ama ömür boyu yalnız kalmakta istemem
Offf ne halt edeceğim bilmiyorum
Erkeklere güvenemiyorum
Bende öyle
Pek kimse de yok zaten. Olan da sanaldan anca onu da ben istemiyorum
İyi birini bulursan evlen
Sonradan değişirse
Alışırsın
Niye alışıyorum buna iyi misin
Iyiym, evlilige alışırsın dedim
Aynı durumdayız 😃😃😃
sen evlenme
Niye
Alla alla
işin zor.
Niye yaa😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?