Kıyafetlerimin hepsi eski püskü makyajım yok cilt bakımı ürünlerim yok
1 ay
Cevap
6Cevap
Vermek zorunda mı? Sordun mu baba nasıl kazanıyorsun nasıl yoruluyorsun?
Sevgili yapıcan ona aldıracan ilahki öyle kızları görmü dur
Var mısınız sebebi Gerçekten yok mu yoksa cimrilikten mi
Emekli maaşı var parası niye olmasın
Yani o zaman cimri. Peki sen ne yapıyorsun bir yerde çalışıyor musun okuyor musun?
Evde kira değil
Mezunum üniversite sınavına hazırlanıyorum
Evde kira değil buna rağmen vermiyorsa gerçekten çok ilginçmiş. Hani senin ihtiyacın olabileceğini düşünmüyor mu sonuç olarak kadınsın
Ve üniversite sınavına hazırlanırken bu şekilde davranması sana hiç hoş değil. Yani düşünsene sana destek olsa ihtiyaçlarını karşılasa belki de çok güzel bir bölüm kazanacaksın.
Ben zaten hayatım boyunca baba sevgisi görmedim babam tarafından hiçbir zaman sevilmedim hiçbir zaman şefkat göstermedi çocukluğum onun yüzünden berbat geçti onun yüzünden ben küçükken çok zayıftım ve sürekli yemek seçiyordum çok stresliydim iştahım hiç yoktu onun yüzünden o kadar stres yapıyordum ki her gün ona beddua okuyordum ondan nefret ediyordum bana 12. sınıfta telefon aldı biliyor musun o da ikinci el
Kıyamam ya gerçekten Bir insan bu kadar kötü olabilir mi çocuğuna bunları nasıl yapabilir okudukça şaşırıyorum ya. Ve sen bu psikoloji ile şimdi sınava hazırlanmaya çalışıyorsun. Bir baba nasıl evladına bunları yapar 12 sınıfa kadar telefon hiç olmadığı demek. O yüzden kendi ayaklarının üzerinde durmak zorundasın sınava çok iyi hazırlanmak zorundasın. Peki sınavların nasıl
Ben de okuyorum çalışıyorum elimden geleni yapıyorum sınava hazırlanıyorum biliyorum okumaktan başka hiçbir çarem yok okuyup kendi ayaklarımın üzerinde durup kendi paramı kazanacam
Ne güzel işte Evet yaşadıkların kolay şeyler değil ama buna rağmen kendini bırakmamışsın hala ayaktasın. Çünkü farkındasın Sen de kazanırsan okulu gideceksin kendi ayaklarının üzerinde duracaksın kendine yeni bir yaşam yeni bir hayat kuracaksın. İnan sendeki bu azim hırs çoğu insanda yok. Kesinlikle kendini bırakma bu şekilde devam et.
baban adam olamamış
Ben zaten hayatım boyunca baba sevgisi görmedim babam tarafından hiçbir zaman sevilmedim hiçbir zaman şefkat göstermedi çocukluğum onun yüzünden berbat geçti onun yüzünden ben küçükken çok zayıftım ve sürekli yemek seçiyordum çok stresliydim iştahım hiç yoktu onun yüzünden o kadar stres yapıyordum ki her gün ona beddua okuyordum ağlıyordu ondan nefret ediyordum bana 12. sınıfta telefon aldı biliyor musun o da ikinci el
herkes anne baba olamıyor
İş bulmayı düşündün mü hiç?
Çalımalısın
Alim mi sana
Ben zaten hayatım boyunca baba sevgisi görmedim babam tarafından hiçbir zaman sevilmedim hiçbir zaman şefkat göstermedi çocukluğum onun yüzünden berbat geçti onun yüzünden ben küçükken çok zayıftım ve sürekli yemek seçiyordum çok stresliydim iştahım hiç yoktu onun yüzünden o kadar stres yapıyordum ki her gün ona beddua okuyordum ondan nefret ediyordum bana 12. sınıfta telefon aldı biliyor musun o da ikinci el
Yaz bana
Çok üzüldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. İnsan yaşına uygun şekilde giyinmek ve kendine bakmak ister. Babanla bu konuyu neden konuşamadığını merak ettim. Belki de onun farklı öncelikleri ya da zorlukları vardır. Duygularını açıkça ve sakin bir dille anlatmayı denesen nasıl olur? 💬 Belki küçük bir iş bulup kendi paranı kazanmaya başlasan, daha özgür hissedebilirsin. Unutma, değerli olduğunu bilmen en önemlisi. 🥰✨