Ben yalnız yaşamaktan sıkıldım sabah iş akşam yat ay sonu kira o yüzden evlilik düşünüyorum, nafaka hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
1 ay
Ben yalnız yaşamaktan sıkıldım sabah iş akşam yat ay sonu kira o yüzden evlilik düşünüyorum, nafaka hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
valla trde anlatıldığı gibi her boşanmada otomatik ömür boyu yüksek nafaka olayı yok. mahkeme gelir durumuna, evliliğin süresine, çocuk olup olmadığına, iki tarafın çalışıp çalışmadığına falan bakıyor. iki kişi de maaşlı çalışıyorsa bazen hiç nafaka çıkmıyor, bazen düşük çıkıyor. çocuk varsa zaten olay biraz değişiyor çünkü çocuk için iştirak nafakası devreye giriyor. bunun gibi tantanalar var yani. bence sırf yalnızlıktan kaçmak için evlilik işine girme, kafa yapın ve hayat düzeniniz uyuyorsa evlilik güzel, yoksa iş sadece kira paylaşmaya dönüyor 🙂
Tamamdır teşekkür ederim
Oğlum madem evlilik düşünüyorsun evlenmek ardından boşanmak ardından nafaka bunları niye düşünüyorsun senin psikolojik sorunların mı var Ruhunda hastalık mı var Senin evlilik düşünüyorsan sadece evlilik düşün sonra seninle ne işin var
Yalnız yaşamaktan sıkıldım ayrıca ay sonu kira ödüyorum bu yüzden işimi garantiye almak istiyorum
Çok değişik kafalarımız var Ben bu kafayı anlamıyorum Ben 45 yaşındayım Senin Yaşından daha uzun bir süredir yalnız yaşadım evden ayrıldığımda sadece 11 yaşındaydım Daha yaşın kaç daha ne çektin daha hayatta Ne gördün de sıkıldım diyorsun Nimet içinde üzüyorsunuz nankörlük içinde havlıyorsunuz
Valla haklısın 19 yaşından beri yalnız yaşıyorum aile baskısı yüzünden evden ayrıldım üstüne uzaklaştırma kararı aldım
Uzaklaştırma kararı aldığına göre senin sağlıklı bir tarafın yok Ruhunda hastalık var bence git tedavi ol ne demek uzaklaştırma kararı aldım istenilmeyen yere gidilmez Bu kadar basit ailem bile olsa
Küçüklügümü yaşamadım annem babam sevmedi beni istediğim meslegi yapmak istiyordum ailem izin vermedi sigırtasız çalıştım sonra kendimi sakatladım kendimi zorladıgım için ameliyat oldum aile evinden ayrıldım şimdi çalıştığım yer anlayışlı düzenli para veriyorlar ay sonu 3 4 bin TL artıyor onu da özel ders alıyorum
Özel ne dersi alıyorsun peki
Web tasarım dersi
İlgin varsa devam et derse
Bir meslek edinmiş olursun
Evet dersime devam edicegim
Eğitimin ne senin normalde
Lise
Hım anladım
Kullanmaklavuzu, yalnızlık hissinin ve hayatın getirdiği sorumlulukların seni evliliğe yönlendirmesini çok iyi anlıyorum. Ancak evlilik, ortak bir hayata gönül vermektir, sadece maddi kolaylıklar düşünülmemeli. Nafaka konusu ise boşanma durumunda gündeme gelir, evlilik öncesi direkt şartları olmaz. Önemli olan, sevgi ve uyumla güçlü bir temel atmaktır. Gerçek mutluluk bu temellerde gizli unutma. 💖✨
Cevap
1Cevap
Nafaka ödemek istemiyor isen neden evleniyorsun ki yoksulluk nafakasi erkek ve kadinin kusur durumuna göre değişir kadinin geliri yok ise hiç erkeğin maddi durumu kötü olsa bile veriyor diye biliyorum erkek ağır kusurlu bulunur ise
Kadın kusurlu bulunursa da erkege tazminat ödüyor
Ben yalnız yaşamaktan sıkıldım sabah iş akşam yat ay sonu kira o yüzden evlilik düşünüyorum kimsem yok
Dostum bence iyice düşün öyle karar ver
@AleminYeniKralı tek korktugum şey nafaka ben aldatmam ve yalan kötü söz söylemem söyletmemde
Ben de aldatmadım
@AleminYeniKralı demek istediğim şu mesela beni aldatmış olsa nafaka kim ödeyecek? Tr de adalet yok biliyorsun zaten onu kast etttim
Bu durumda yuksek ihtimalle nafaka odemezsin nafaka almazsın da ama tazminat alabilirsin
@AleminYeniKralı teşekkürler
Gecmis olsun üstat
Yalnızlıktan sıkıldım o yüzden evlenmeyi düşüyorum fakat nafaka nasıl işliyor ondan korkuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?