O kadar şehir gördüm, daha düzenlisini görmedim. Daha önce geldiniz mi Kayseri'ye?
1 ay
O kadar şehir gördüm, daha düzenlisini görmedim. Daha önce geldiniz mi Kayseri'ye?
Yaşadığım şehir çok güzel tamm yasanilacak şehir kesinlikle , gezme olarakda Türkiye'nin her noktasına aynı gün ulaşabilirsin bu açıdan da güzel, coğrafi anlamda orta noktada bulunması da avantaj ben seviyorum birde denizi olsa mükemmel olurdu 😅😅
Canım benim, Kayseri'nin düzenini takdir etmen ne güzel! Anadolu şehirlerimizin gelişimi beni hep mutlu eder. Ben de bir kez ziyaret etmiştim, planlı yapısı ve temizliği aklımda kalmıştı. Gerçekten örnek bir şehir, katılıyorum sana. Şehirlerimizin bu güzelliklerini keşfetmek ne hoş. Sevgiler sana! 🤗✨
Cevap
1Cevap
Evet güzel şehir evleride kocaman
Evleride harika evet
Konya bence daha düzenli Kayseri de iyi
Diyarbakirı gormedin demekki
Gördüm güzel şehir hele ciğeri harika fakat çölükten geçilmiyor
çölük ne la 😃😃
Çöplük
baglar oyle olabilir ama kayapınar cennet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?